Lidl rozszerza ofertę. Udostępni znane karty i kupony rabatowe

Nowa forma płatności i gotowe posiłki dostępne na wyciągniecie ręki. Lidl szuka dostępu do nowych klientów i udostępnia w swoich sklepach kupony oraz karty Pluxee. Pracowniom proponuje coraz szerszą ofertę dofinansowań posiłków. Zdjęcie

Lidl Rozszerza Oferte Udostepni Znane Karty I Kupony Rabatowe 9b1377b, NEWSFIN

Lidl rusza z nowymi usługami /123RF/PICSEL Reklama

Kupony i karty Pluxee będą od teraz dostępne w kilkuset sklepach sieci Lidl. Dyskont otwiera się na nowych klientów i śladem innych sieci handlowych podejmuje współpracę z tą międzynarodową siecią. 

Nowe płatności i rabaty w Lidlu

Lidl Polska podejmuje współpracę partnerską z Pluxee Polska. Przez nowe formy płatności otwiera się na kolejne grupy klientów, którym oferuje także coraz szerszy asortyment. 

– Wspólnie z Lidl Polska wypracowaliśmy formę współpracy partnerskiej, która odpowiada na aktualne potrzeby konsumentów. Użytkownicy Pluxee przyzwyczaili się do swobodnych płatności – dosłownie – na każdym kroku – mówi Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny Pluxee Polska cytowany przed wiaodmoscihandlowe.pl

Reklama

Dla klientów ta współpraca oznacza, że posiadacze benefitów żywieniowych Pluxee zyskają dostęp do oferty dań gotowych i innych produktów w Lidlu. Dotyczyć to będzie zarówno marek własnych, jak i znanych producentów. 

– W sieci dostępny jest szeroki wybór produktów convenience, słone i słodkie przekąski, świeże warzywa i owoce oraz inne produkty marek własnych Lidl. W wybranych sklepach dostępne są także gotowe produkty od cateringu dietetycznego marki Body Chief – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska cytowana przez portal.

Nowe płatności mają być dostępne w ponad 850 sklepach. Użytkownicy kart i kuponów promocyjnych Pluxee będą mogli płacić nimi, korzystając z coraz szerszej oferty gotowych dań i produktów, z których można posiłki przygotować. 

Dofinansowania posiłków coraz częstsze

Mimo że tylko 5 proc. uprawnionych pracowników korzysta w Polsce z dofinansowań do posiłków, to rynek ten wart jest obecnie 1,7 mld zł, a w ciągu najbliższych lat powiększy się nawet trzykrotnie. Już za trzy lata z benefitów pracowniczych w formie voucherów na lunch czy innych dofinansowań będzie korzystać już 18 proc. pracowników

– Dofinansowanie do posiłków jest obecnie jednym z najkorzystniejszych finansowo benefitów pozapłacowych – zarówno dla pracodawcy, jak i dla pracownika. Dlatego popyt na to rozwiązanie będzie dynamicznie rósł – dodaje Rochala.

W ramach współpracy z Pluxee Lidl zaproponuje swoim klientom dodatkowe oferty i zapewne także promocje dostępne tylko w aplikacji mobilnej i przez tę platformę. Dotychczas do sieci Pluxee dołączyły już inne duże placówki: Biedronka, Żabka czy choćby Aldi. W ramach współpracy Lidl poniesie tylko koszty prowizji naliczanej od zrealizowanych transakcji. Nie będzie opłacać stałego abonamentu ani nie poniesie opłaty na start. 

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *