Nowa forma płatności i gotowe posiłki dostępne na wyciągniecie ręki. Lidl szuka dostępu do nowych klientów i udostępnia w swoich sklepach kupony oraz karty Pluxee. Pracowniom proponuje coraz szerszą ofertę dofinansowań posiłków.
/123RF/PICSEL
Kupony i karty Pluxee będą od teraz dostępne w kilkuset sklepach sieci Lidl. Dyskont otwiera się na nowych klientów i śladem innych sieci handlowych podejmuje współpracę z tą międzynarodową siecią.
Nowe płatności i rabaty w Lidlu
Lidl Polska podejmuje współpracę partnerską z Pluxee Polska. Przez nowe formy płatności otwiera się na kolejne grupy klientów, którym oferuje także coraz szerszy asortyment.
– Wspólnie z Lidl Polska wypracowaliśmy formę współpracy partnerskiej, która odpowiada na aktualne potrzeby konsumentów. Użytkownicy Pluxee przyzwyczaili się do swobodnych płatności – dosłownie – na każdym kroku – mówi Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny Pluxee Polska cytowany przed wiaodmoscihandlowe.pl
Reklama
Dla klientów ta współpraca oznacza, że posiadacze benefitów żywieniowych Pluxee zyskają dostęp do oferty dań gotowych i innych produktów w Lidlu. Dotyczyć to będzie zarówno marek własnych, jak i znanych producentów.
– W sieci dostępny jest szeroki wybór produktów convenience, słone i słodkie przekąski, świeże warzywa i owoce oraz inne produkty marek własnych Lidl. W wybranych sklepach dostępne są także gotowe produkty od cateringu dietetycznego marki Body Chief – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska cytowana przez portal.
Nowe płatności mają być dostępne w ponad 850 sklepach. Użytkownicy kart i kuponów promocyjnych Pluxee będą mogli płacić nimi, korzystając z coraz szerszej oferty gotowych dań i produktów, z których można posiłki przygotować.
Dofinansowania posiłków coraz częstsze
Mimo że tylko 5 proc. uprawnionych pracowników korzysta w Polsce z dofinansowań do posiłków, to rynek ten wart jest obecnie 1,7 mld zł, a w ciągu najbliższych lat powiększy się nawet trzykrotnie. Już za trzy lata z benefitów pracowniczych w formie voucherów na lunch czy innych dofinansowań będzie korzystać już 18 proc. pracowników.
– Dofinansowanie do posiłków jest obecnie jednym z najkorzystniejszych finansowo benefitów pozapłacowych – zarówno dla pracodawcy, jak i dla pracownika. Dlatego popyt na to rozwiązanie będzie dynamicznie rósł – dodaje Rochala.
W ramach współpracy z Pluxee Lidl zaproponuje swoim klientom dodatkowe oferty i zapewne także promocje dostępne tylko w aplikacji mobilnej i przez tę platformę. Dotychczas do sieci Pluxee dołączyły już inne duże placówki: Biedronka, Żabka czy choćby Aldi. W ramach współpracy Lidl poniesie tylko koszty prowizji naliczanej od zrealizowanych transakcji. Nie będzie opłacać stałego abonamentu ani nie poniesie opłaty na start.