Zmiany dla klientów banków Millennium i ING. Nowa domena i aplikacja

Nadchodzą zmiany dla klientów dwóch dużych banków działających w Polsce. Od 13 listopada klienci Millennium będą musieli wpisywać nowy adres strony do logowania dla bankowości elektronicznej. Dzień wcześniej klientów ING Banku Śląskiego czeka odnowienie aplikacji „Moje ING”. Zdjęcie

Zmiany Dla Klientoacutew Bankoacutew Millennium I Ing Nowa Domena I Aplikacja 8443bad, NEWSFIN

Klienci dwóch banków działających w Polsce muszą się przygotować na zmiany /maksymiv /123RF/PICSEL

Reklama

Klienci Millenium, aby zalogować się do swojego konta bankowego, dotychczas wpisywali adres https://www.bankmillennium.pl/osobiste2/Retail/Login/. Od poniedziałku, 13 listopada, będą musieli wpisywać: https://login.bankmillennium.pl/retail/login. 

Nowy adres bankowości internetowej w Banku Millennium

To jedyna planowana przez Millennium zmiana. Bank informuje, że takie same pozostają kolejne kroki logowania i wymagane dane – millekod, hasło i znaki identyfikatora. Zmianie nie ulegnie też wygląd strony po zalogowaniu ani adres głównej strony banku. „Nadal możesz zacząć logowanie na stronie głównej, a my przekierujemy Cię do strony logowania” – zapewnia Millenium. 

Bank ostrzega przed oszustami. Przypomina, że nie wysyła linków w zewnętrznych wiadomościach e-mail ani w SMS-ach. Prosi, aby przed wpisaniem danych sprawdzić pasek adresu. „Jeśli widzisz błędy, literówki lub nieznany adres – nie loguj się” – apeluje. Ostrzega też przed wpisywaniem na stronie logowania pełnego numer identyfikatora lub danych karty płatniczej. „Nigdy o to nie prosimy” – podkreśla. 

Nowa aplikacja ING

Zmiany dotyczące bankowości elektronicznej szykuje też ING Bank Śląski. Dotyczą aplikacji mobilnej „Moje ING”. Po przeprowadzeniu sondażu postanowiono odświeżyć ekran logowania w przeglądarce, ekran przed zalogowaniem do aplikacji oraz stronę główną. 

Zmiany wchodzą w życie 12 listopada, w najbliższą niedzielę. W wydanym komunikacie bank zapewnia, że dzięki nim aplikacja będzie bardziej przejrzysta i łatwiejsza w obsłudze. ING informuje, że od swoich klientów będzie wymagał jedynie zaktualizowania aplikacji, o ile ta nie zaktualizuje się sama. 

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *