Nadchodzą zmiany dla klientów dwóch dużych banków działających w Polsce. Od 13 listopada klienci Millennium będą musieli wpisywać nowy adres strony do logowania dla bankowości elektronicznej. Dzień wcześniej klientów ING Banku Śląskiego czeka odnowienie aplikacji „Moje ING”.
/maksymiv /123RF/PICSEL
Reklama
Klienci Millenium, aby zalogować się do swojego konta bankowego, dotychczas wpisywali adres https://www.bankmillennium.pl/osobiste2/Retail/Login/. Od poniedziałku, 13 listopada, będą musieli wpisywać: https://login.bankmillennium.pl/retail/login.
Nowy adres bankowości internetowej w Banku Millennium
To jedyna planowana przez Millennium zmiana. Bank informuje, że takie same pozostają kolejne kroki logowania i wymagane dane – millekod, hasło i znaki identyfikatora. Zmianie nie ulegnie też wygląd strony po zalogowaniu ani adres głównej strony banku. „Nadal możesz zacząć logowanie na stronie głównej, a my przekierujemy Cię do strony logowania” – zapewnia Millenium.
Bank ostrzega przed oszustami. Przypomina, że nie wysyła linków w zewnętrznych wiadomościach e-mail ani w SMS-ach. Prosi, aby przed wpisaniem danych sprawdzić pasek adresu. „Jeśli widzisz błędy, literówki lub nieznany adres – nie loguj się” – apeluje. Ostrzega też przed wpisywaniem na stronie logowania pełnego numer identyfikatora lub danych karty płatniczej. „Nigdy o to nie prosimy” – podkreśla.
Nowa aplikacja ING
Zmiany dotyczące bankowości elektronicznej szykuje też ING Bank Śląski. Dotyczą aplikacji mobilnej „Moje ING”. Po przeprowadzeniu sondażu postanowiono odświeżyć ekran logowania w przeglądarce, ekran przed zalogowaniem do aplikacji oraz stronę główną.
Zmiany wchodzą w życie 12 listopada, w najbliższą niedzielę. W wydanym komunikacie bank zapewnia, że dzięki nim aplikacja będzie bardziej przejrzysta i łatwiejsza w obsłudze. ING informuje, że od swoich klientów będzie wymagał jedynie zaktualizowania aplikacji, o ile ta nie zaktualizuje się sama.