FAKRO uznane za czołową markę w konkursie „TOP Marka 2025”

W bieżącym studium „TOP Marka 2025”, zorganizowanym przez periodyk Press i Instytut Monitoringu Mediów, firma FAKRO ulokowała się na czele w obszarze stolarki budowlanej oraz zdobyła trzecie miejsce w kategorii firm z sektora budowlanego. To ważne odznaczenie uwierzytelnia mocną pozycję brandu FAKRO w przekazie medialnym i jego szczególną rozpoznawalność pośród odbiorców.

 

Zestawienie „TOP Marka”. Aktualna edycja ogarnęła 500 brandów z 50 dziedzin i bazowała na analizie aż 28,5 milionów publikacji od 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2025 r. 
Ranking jest oparty o weryfikację mierników, takich jak „Impact” czyli miernik oddziaływania, „Indeks sentymentu”, to miernik, który ocenia emocjonalny wydźwięk treści medialnych oraz „Siła marki”, czyli miernik potencjału komercyjnego marki.

Miernik „Siła marki”, stanowiący fundament rankingu, oznacza to, że honorowane są nie tylko brandy, o których mówi się często, ale też te, które umiejętnie wciągają odbiorców i tworzą korzystne stosunki w komunikacji, tak w prasie, internecie i mediach społecznościowych.  „Siła marki” FAKRO w ciągu roku zwiększyła się z 89 tys. do 131 tys.,  firma osiągnęł również lepszy „Indeks sentymentu z 1,9 tys. na 2,1 tys. Odnotowała także progresję miernika „Impact” z 47 mln na aż 62 mln. 

– Jesteśmy niezmiernie radzi z tej pozycji. Zdobycie trzeciego miejsca w tak obszernym spisie oraz pierwszej lokaty w segmencie stolarki budowlanej to potwierdzenie naszego systematycznego działania w zakresie jakości, innowacyjności i komunikacji. Dziękujemy naszym nabywcom, partnerom i zespołowi za zaufanie – mówi Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu FAKRO.

FAKRO utrwala swój obraz marki nowoczesnej, odpowiedzialnej i bliskiej klientowi. Wyróżnienie w rankingu „TOP Marka 2025” jest nie tylko dowodem wysokiej klasy produktów, ale również potwierdzeniem skutecznej strategii komunikacji, dzięki której marka utrzymuje silną pozycję w świadomości konsumentów oraz współpracowników biznesowych.

„TOP Marka 2025” zaświadcza, że FAKRO jest nie tylko liderem technologicznym, ale również komunikacyjnym w swej branży – konstatuje Janusz Komurkiewicz.
Ranking „TOP Marka” jest wspólnym przedsięwzięciem czasopisma Press i Instytutu Monitorowania Mediów, realizowanym od 2007 roku. To najobszerniejsze w Polsce badanie obecności brandów w mediach, uznawane za wiarygodny wskaźnik zmian w komunikacji i postrzeganiu firm na krajowym rynku.
www.fakro.pl

REKLAMA: REKLAMA: REKLAMA:

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *