Digital Network nabywa firmę Braughman Group Media Outdoor, działającą w sektorze reklamy zewnętrznej – zakomunikował Digital Network w oświadczeniu.

Digital Network nabędzie 90% udziałów w kapitale zakładowym rzeczonej firmy od IT FASHION POLSKA PROPERTIES oraz 10% udziałów od Sławomira Pawluka. Wartość transakcji kupna udziałów od pierwszego udziałowca wynosi 119,3 mln zł, zaś od drugiego – 12,2 mln zł.
Digital Network planuje zasilić finansowo zakup udziałów z własnych środków finansowych, z zapożyczenia, jak również z kredytu bankowego.
Braughman Group Media Outdoor funkcjonuje w obszarze reklamy outdoorowej (Digital oraz OOH – Out Of Home) i administruje siecią panoramicznych ekranów reklamowych na obszarze całej Polski.
Firma specjalizuje się w obszarze reklamy panoramicznej (segment PREMIUM) oraz szybko rozwijającej się kategorii panoramicznych nośników cyfrowych (DOOH-Digital Out Of Home). (PAP Biznes)
seb/ gor/



