We wtorek, 7 października, odbyła się ogólnoświatowa premiera gry "Real Combat Simulator", za której produkcję odpowiada studio Roretos, należące do grupy Ten Square Games – poinformowała firma w komunikacie prasowym. Gra udostępniana jest w modelu abonamentowym.
"Uruchomienie 'Real Combat Simulator' to dla nas istotny moment – przekazujemy graczom powietrzny symulator walki, który jest unikatowy na rynku gier mobilnych. Produkt ten opiera się na długoletnich osiągnięciach Rortos w kreowaniu symulatorów lotu i naszej pasji do dokładnego odzwierciedlania samolotów. Jednocześnie rozszerza on naszą ofertę o produkcję o charakterze bojowym. Jest to projekt, który uwypukla nasze aspiracje, innowacyjność oraz silną wolę w dalszym wzmacnianiu pozycji Rortos w obszarze symulatorów lotniczych" – powiedział Product Owner Real Combat Simulator, Paolo Sommacampagna.
Zgodnie z informacją, w opisie gry czytamy, że umożliwia ona usiąść za sterami nowoczesnych odrzutowców, odtworzonych z pietyzmem. Każdy samolot proponuje autentyczny kokpit, dokładnie odwzorowaną fizykę lotu oraz w pełni sprawne systemy uzbrojenia, dzięki czemu rozgrywka na urządzeniach przenośnych oddaje realia prawdziwego teatru działań wojennych.
Tytuł wprowadza graczy w samo centrum starć powietrznych na całym świecie, a poza misjami dla pojedynczego gracza "RCS" daje możliwość graczom na kreowanie swoich indywidualnych scenariuszy bitewnych. Tryb wieloosobowy na żywo pozwala na wspólną zabawę lub współzawodnictwo w stworzonych misjach.
"Real Combat Simulator" jest dostępny globalnie na platformach Android oraz iOS – można go pobrać z głównych platform w cenie 0,99 EUR. Pełny dostęp do gry zapewniają plany abonamentowe: 5,99 EUR miesięcznie, 30,99 EUR za okres sześciu miesięcy lub 40,99 EUR rocznie. Jest to już drugi tytuł w ofercie grupy Ten Square Games oparty o ten sposób monetyzacji. (PAP Biznes)
mcb/ osz/