Sklep internetowy Polskiej Grupy Górniczej (PGG) wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych miejsc zakupu węgla opałowego przez gospodarstwa domowe. Od marca Polska Grupa Górnicza wprowadza w swoim sklepie wiele nowości, a najważniejszą – z punktu widzenia potencjalnego klienta – jest promocja cenowa. Będzie można zaoszczędzić 250 zł na każdej tonie, ale PGG stawia kupującym warunek.
/123RF/PICSEL
„Sklep PGG obniża ceny o 250 zł dla stałych, aktywnych klientów” – czytamy w komunikacie Polskiej Grupy Górniczej.
Promocja dla klientów, którzy kupi węgiel w poprzednim sezonie
Obecna akcja promocyjna skierowana jest do klientów, którzy dokonali zakupu węgla w sklepie PGG w okresie wrzesień 2022 – sierpień 2023 (poprzedni sezon) i otrzymali tzw. kupony rabatowe (kupony można zrealizować od 1 marca do końca czerwca 2024 r.).
Uwaga! Z kuponem rabatowym można kupić węgiel w sklepie PGG SA o 250 zł taniej za tonę:
– po zastosowaniu w koszyku kodu dostępnego na Koncie Klienta, we wskazanym tam terminie ważności,
Reklama
– jednorazowo,
– dla produktów dostępnych w dniu realizacji kuponu.
Kupony rabatowe dostępne na koncie klienta sklepu PGG
Kupony rabatowe były wysyłane do klientów już od września 2023 r. pocztą elektroniczną – przypomina PGG i dodaje, że nie trzeba przeszukiwać skrzynki odbiorczej, aby je znaleźć. Wygenerowane dla aktywnych Klientów kody rabatowe są dostępne na koncie klienta. Wystarczy zalogować się na konto, sprawdzić datę ważności swojego kodu i skopiować go do odpowiedniego pola podczas zakupu węgla, aby cena towaru została automatycznie obniżona o 250 zł.
PGG zwraca uwagę, że kody obowiązują w różnych miesiącach. Część aktywnych klientów może je zrealizować w marcu, część w kwietniu, maju, czerwcu. Dlaczego podzielono czas zakupów? Wszystko po to, aby nie zablokować strony sklepu wejściami w jednym czasie (to się już zdarzało w sklepie PGG).
Zmiany w internetowym sklepie Polskiej Grupy Górniczej
Promocja cenowa to niejedyna nowość, z jaką spotkają się klienci węglowego sklepu PGG.
Od 1 marca PGG zdecydowała się wyeliminować dokumenty papierowe przy odbiorze zamówionego przez klientów węgla. Zamiast papierów, kupujący będzie operować kodem zakupu.
Faktura i tzw. oświadczenie akcyzowe będzie już na elektronicznym koncie klienta.
***