Klienci PKO BP raportowali o problemach z serwisem. „Losowe utrudnienia”

W piątek (1 marca 2024) po południu klienci banku PKO BP raportowali o problemach z serwisem bankowym. Wszystko zaczęło się ok. godz. 14.00, a apogeum nastąpiło ok. godz. 17.00. Bank potwierdził kłopoty z logowaniem do aplikacji mobilnej, jednak ok. godz. 19.00 wszelkie utrudnienia były już przeszłością. Zdjęcie

Klienci Pko Bp Raportowali O Problemach Z Serwisem Losowe Utrudnienia 5d55fa7, NEWSFIN

W piątek 1 marca klienci PKO BP zgłaszali problemy z dostępem do kont. Zdj. ilustracyjne /Zbyszek Kaczmarek /Reporter Reklama

Klienci banku PKO BP w piątek po południu zgłaszali problemy z działaniem serwisu bankowego. Liczba raportów pochodzących od użytkowników rosła po godz. 14.00, a ok. godz. 17.00 była najwyższa.

Najlepiej obrazuje to wykres zgłoszeń (raportów) klientów PKO BP prezentowany przez Downdetector (platforma bazująca na zgłoszeniach od użytkowników oraz na informacjach wskazujących na problemy zbierane z całej sieci).

Zdjęcie

Klienci Pko Bp Raportowali O Problemach Z Serwisem Losowe Utrudnienia Ca1d8ad, NEWSFIN

Źródło: Downdetector /

Rzeczywiście – bank potwierdził popołudniowe problemy w działaniu aplikacji mobilnej.

„Występują losowe utrudnienia w logowaniu do naszej aplikacji mobilnej IKO. Serwis transakcyjny iPKO oraz karty działają. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem prawidłowego działania IKO. Przepraszamy za niedogodności” – poinformowało nas Biuro Prasowe PKO BP (Departament Komunikacji Korporacyjnej).

Reklama

Ok. godz. 19.00 otrzymaliśmy informację od służb prasowych PKO BP, że problemy zostały usunięte.

IKO – jedna z najpopularniejszych bankowych aplikacji mobilnych

Aplikacja mobilna IKO pozwala klientom PKO BP m.in. na mobilne płatności (m.in. BLIK-iem albo zbliżeniowo telefonem); realizowanie przelewów; wymianę walut w kantorze internetowym. Jest alternatywą (uzupełnieniem) dla serwisu internetowego iPKO.

Bank PKO BP informował w grudniu ub.r., że liczba aktywnych użytkowników aplikacji IKO sięgnęła 7,8 mln. Od początku działania aplikacji wykonano z jej pomocą 2,5 mld transakcji. 

***

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *