Lidl oferuje pieniądze swoim klientom. Rozpoczęła się wyjątkowa kampania, w której co minutę ktoś wygrywa bony zakupowe o wartości od 20 do 100 zł. Dodatkowo codziennie odbywa się losowanie nagrody o wartości 20 000 zł, którą można wydać w sklepach sieci. Lidl oświadcza, że bony będą ważne przez 12 miesięcy, co pozwoli zwycięzcom loterii robić zakupy przez cały rok bez konieczności płacenia z własnej kieszeni. Podajemy szczegóły loterii Lidl.
/ AFP
Lidl ponownie wprowadził loterię. Klienci niemieckiego sklepu dyskontowego mogą wygrać pieniądze w formie bonów do wykorzystania w punktach sprzedaży w całym kraju. Nagrody dostępne dla zwycięzców są znaczne . Wyjaśniamy szczegóły całej kampanii. Ważne jest, aby zrozumieć zasady rywalizacji o konkretne nagrody.
Lidl oferuje klientom pieniądze, rusza specjalna loteria
Klienci Lidla mają powody do świętowania. Sieć rozpoczęła specjalną akcję w poniedziałek 10 marca. Loteria Lidla potrwa do 18 kwietnia 2025 r. , podczas której codziennie będą rozdawane Polakom dodatkowe środki. Co ciekawe, nagrody nie będą wypłacane w gotówce. Zamiast tego zwycięzcy otrzymają specjalne bony, które pozwolą im zmniejszyć wydatki na zakupy.
Reklama
Zgodnie z ogłoszeniem Lidla dotyczącym kampanii, każda osoba, która dokona zakupu za co najmniej 99 zł w jednym ze sklepów sieci, może wziąć udział w loterii Lidl . Losowania bonów o wartości 20, 50 i 100 zł odbywają się co minutę, a większa nagroda przyznawana jest raz dziennie. Loteria zbiega się z okresem poprzedzającym Wielkanoc z pewnego powodu. Niektórzy klienci będą mogli liczyć na znaczne oszczędności na zakupach świątecznych.
Kto wygrał loterię Lidl?
To już trzecia okazja, kiedy Lidl zaprosił klientów do wzięcia udziału w wyjątkowej loterii wielkanocnej tej sieci. „Przygotuj się na zakupy wielkanocne, świętuj wiosnę i skorzystaj z okazji, aby wygrać cenne nagrody ! Ponieważ losowania odbywają się częściej, prawdopodobieństwo wygranej wzrasta. W ten sposób każdy może zostać zwycięzcą, ponieważ losowania nagród odbywają się co minutę ” — wyjaśnia Lidl.
Jak wziąć udział w loterii Lidl? Podstawowym wymogiem jest dokonanie zakupu w sklepie sieciowym. Rachunek za zakupione produkty musi opiewać na kwotę minimum 99 zł. Należy pamiętać, że kwota ta nie obejmuje napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych, artykułów medycznych, mleka modyfikowanego dla niemowląt i kart podarunkowych. Uczestnicy muszą zachować dowód zakupu i zarejestrować rachunek na specjalnej stronie internetowej: www.lidloteria.pl . Uczestnicy loterii Lidl muszą być pełnoletni.
Bony o wartości 20, 50 i 100 zł na zakupy w Lidlu to dopiero początek. Te nagrody są losowane co minutę, ale raz dziennie sieć wybierze szczęśliwego klienta, który otrzyma łącznie 20 000 zł . Co ważne, kwota ta obejmuje 4 e-bony, każdy o wartości 5000 zł. „ Zwycięzcy mogą je wykorzystać w ciągu 12 miesięcy . Co to oznacza? Rok zakupów w sklepach Lidl Polska bez konieczności otwierania portfela” – wyjaśnia sieć w komunikacie prasowym.
Lidl kontynuuje innowacje, klienci mogą spodziewać się promocji
Loteria Lidla to kolejna inicjatywa skierowana do konsumentów. Niemiecka sieć dyskontów nadal stara się przyciągnąć jak najwięcej klientów. W oświadczeniu dla Interii Biznes, Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektor ds. korporacyjnych i CSR w Lidl Polska , stwierdziła, że głównym celem Lidla jest dostarczanie klientom „ produktów najwyższej jakości w niskiej, Lidlowej cenie, produkowanych w sposób zrównoważony ”.
Klienci Lidla mają pewność, że sieć gwarantuje jakość w połączeniu z niskimi cenami. „ W Lidl Polska zapewniamy stałe niskie ceny we wszystkich naszych sklepach w całym kraju – zarówno w dużych ośrodkach miejskich, jak i małych miejscowościach . (…) – Ponadto klienci mogą korzystać z aplikacji Lidl Plus, która oferuje dostęp do jeszcze większej gamy korzyści” – dodała Aleksandra Robaszkiewicz.
„Klienci często i chętnie wybierają produkty marek własnych, wiedząc, że osiągają wysoką jakość w atrakcyjnej cenie. Pomimo rosnących kosztów surowców utrzymujemy bardzo niskie ceny tysięcy artykułów dostępnych w naszych sklepach” – zapewnił przedstawiciel Lidla w oświadczeniu dla Interii Biznes.
Agata Jaroszewska