Samsung wdraża w Polsce platformę Samsung Pay i ma w zamyśle pozyskanie miliona odbiorców w ciągu roku – poinformowała „Rzeczpospolita”. Dziennik podkreśla, że gigant z Korei stawia czoła Google`owi, Apple`owi oraz Blikowi.

„Rzeczpospolita” w swoim wtorkowym artykule zaznacza, że Samsung Pay, innowacyjna platforma płatności mobilnych od czołowego w Polsce wytwórcy smartfonów, „może poważnie zamieszać na rynku”. „Korporacja, która w lutym wprowadziła do użytku cyfrowy portfel Samsung Wallet, umożliwiający użytkownikom dodawanie kart pokładowych i lojalnościowych, teraz rozszerzy go o zasadniczą funkcję – opcję dokonywania transakcji” – czytamy.
Jak wyjawia w konwersacji z „Rzeczpospolitą” Marcin Garbarczyk, VP Head of Mobile Experience w Samsung Electronics Polska, koreańska spółka wkracza z tym rozwiązaniem „na niespotykaną dotąd skalę”.
Zobacz takżeTylko dla naszych Czytelników: możesz dostać Apple Watcha w prezencie do karty kredytowej. Sprawdź, jak zgarnąć nagrodę
„Debiut Samsung Pay w naszym państwie może sprawiać wrażenie znacznie opóźnionego – na dobre zakorzeniły się tu już konkurencyjne systemy, jak Apple Pay czy Google Pay, a liderem płatności jest rodzimy Blik. Marcin Garbarczyk utrzymuje jednak, że Samsung nie obawia się konkurentów i mierzy w przynajmniej milion użytkowników w ciągu premierowego roku funkcjonowania nowej usługi” – donosi „Rz”.(PAP)
mchom/ san/



