Biedronka zaskoczyła klientów. Wprowadzono zmiany, które bezpośrednio wpłyną na to, ile pieniędzy Polacy zostawiają przy kasie. Pojawił się oficjalny komunikat informujący o tym, że od 27 do 31 stycznia klienci mogą liczyć na trzy, a nie dwie gazetki promocyjne, a więc więcej szans na to, że niższymi cenami objęte zostanie więcej produktów. „Nadchodzi jeszcze więcej ofert i powodów, by iść do Biedronki” – dodaje sieć. Jedno pozostaje wielką niewiadomą.
/adobestock /INTERIA.PL
Biedronka nieustannie toczy wojnę cenową z Lidlem i stara się zdetronizować niemiecką sieć dyskontów z podium lidera niskich cen. W poniedziałek 27 stycznia niespodziewanie klienci otrzymali wiadomość o istotnej zmianie. Będzie widać ją w sklepach w całym kraju.
Biedronka wprowadziła zmiany, klienci na tym zyskają
Biedronka zdecydowała się na ruch, który może zwiększyć liczbę osób robiących zakupy w sklepach sieci w całym kraju. W poniedziałek (27.01) rano w mediach społecznościowych pojawił się post z kluczową dla klientów informacją. Biedronka przekornie zapytała, co jest lepsze niż dwie gazetki promocyjne w tygodniu.
Reklama
Nie czekając na wskazania klientów, od razu pojawiła się odpowiedź na zadane pytanie. Biedronka wskazała, że osoby korzystające z oferty dyskontu mogą liczyć na to, że w jednym tygodniu pojawią się aż trzy gazetki promocyjne. „Nadchodzi jeszcze więcej ofert i powodów, by iść do Biedronki” – czytamy w poście na Facebooku.
Biedronka w komunikacie poinformowała, że w ciągu trwającego tygodnia klienci mogą liczyć na zmianę cen na promocyjne w następujące dni:
- 27 stycznia – poniedziałek,
- 29 stycznia – środa,
- 31 stycznia – piątek.
Trzy gazetki promocyjne od Biedronki
Od piątku 31 stycznia klienci Biedronki będą mogli kupić produkty w niższych cenach w ramach specjalnej weekendowej gazetki. Warto zauważyć, że gazetki dostępne są nie tylko w formie papierowej przy drzwiach wejściowych sklepów, ale także w internecie, a przede wszystkim w aplikacji Moja Biedronka, gdzie znaleźć można nie tylko informacje o promocjach, ale także szanse na personalne zniżki wynikające z używania Shakeomatu.
Jedna kwestia związana z ogłoszeniem przez Biedronkę trzech, a nie dwóch gazetek promocyjnych w tygodniu pozostaje wielką niewiadomą. Klienci nie wiedzą, czy jest to jedynie jednorazowa akcja, czy nowy standard i należy spodziewać się, że od teraz promocje w Biedronce będą zmieniać się trzy razy w ciągu siedmiu dni.
Rozwiń
Więcej promocji i promocje urodzinowe
Biedronka w ostatnich dniach stara się zachęcić do zakupów jeszcze większą niż dotychczas liczbę osób. Sieć nie tylko zdecydowała się na to, aby zwiększyć ilość gazetek z ofertą promocyjną. Klienci korzystający z aplikacji z łatwością zauważyli nową szatę graficzną podkreślającą 30-lecie Biedronki.
Z racji jubileuszu klienci Biedronki mogą korzystać z dodatkowych rabatów. Sieć zdecydowała się bowiem na trwałą obniżkę cen regularnych 30 popularnych produktów. W gronie tym znalazł się między innymi sok Tymbark Vitamini Mix 1L (z 5,19 zł na 4,99 zł), czy śmietana Mleczna Dolina 12 proc. i 18 proc. 400 g (odpowiednio z 3,85 zł na 3,59 zł i z 4,09 zł na 3,85 zł), a także kiełbasa żywiecka z indyka Kraina Wędlin 90 g (z 6,29 zł na 5,99 zł).
„Wprowadzenie regularnych obniżek dla 30 produktów to konkretna odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, którzy jasno komunikują swoje potrzeby – chcą kupować w jak najniższych cenach. Potwierdzeniem naszej skuteczności w realizacji tej strategii są między innymi wyniki niezależnych badań koszyka zakupowego, gdzie regularnie zajmujemy pozycję najtańszej sieci w zestawieniu” – wyjaśniał w oficjalnym komunikacie Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny i członek zarządu w sieci Biedronka.
Agata Jaroszewska