Ser za duży, pasażer obok za gruby. Reklamacje pasażerów

Ser Za Duzy Pasazer Obok Za Gruby Reklamacje Pasazeroacutew C828ff1, NEWSFIN

Foto: Bloomberg

Danuta Walewska

Okazuje się, że dla niektórych pasażerów sam fakt, że podczas rejsu zostaną przetransportowani, zgodnie z wykupioną trasą przelotu, to zbyt mało.

Pasażer linii Air New Zealand, Jerry Scott, opublikował zdjęcie sera i krakersów podanych mu podczas lotu. Scott stwierdził, że duże plastry sera i krakersy normalnej wielkości są „nie w porządku”. „Drogie linie Air New Zealand, piszę to ze względu na interes narodowy. NAPRAWDĘ lubię ser, a smakuje najlepiej z chrupiącym krakersem. Uważam jednak, że w waszych posiłkach sera jest wystarczająco dużo, aby podać nie dwa, ale co najmniej cztery krakersy! Być może zawiniło również lodowate czerwone wino, które wypiłem podczas rejsu. Proszę o naprawienie tego okropnego niedopatrzenia”Jerry ScottKulinarne piekłoPasażer Virgin Atlantic, Oliver Beale, napisał sześciostronicowy list do założyciela Virgin Group, Sir Richarda Bransona, o swojej „kulinarnej podróży do piekła” podczas lotu z lotniska w Bombaju na lotnisko Londyn Heathrow .

„Szanowny Panie Branson

Uwielbiam markę Virgin. Naprawdę. Dlatego nadal z niej korzystam, pomimo niefortunnych incydentów, które miały miejsce w ciągu ostatnich kilku lat. Ostatni przebrał miarkę. Doskonale wiem, ze Ty sam nigdy nie podałbyś na pokładzie samolotu deseru z pomidorem, prawda? Rodzice wychowywali mnie surowo, ale starannie i gdyby wiedzieli, że zacząłem deser przed daniem głównym, wygląd biszkoptu byłby moim najmniejszym zmartwieniem. Bo kiedy zdjąłem folię z dania głównego i zobaczyłem kleks kremu. Ale to nie był krem, tylko musztarda, Richard. MUSZTARDA. Więcej musztardy, niż ktokolwiek mógłby spożyć w ciągu miesiąca. Po lewej stronie miałem kawałek brokułów i papryki w brązowym, klejącym oleju, a po prawej szef kuchni położył puree ziemniaczane. Tłuczek do ziemniaków najwyraźniej się zepsuł, więc uznano, że najlepiej będzie przepuścić ziemniaki przez przewód pokarmowy ptaka i zmieszać go z odrobiną musztardy.

Właściwie to już wtedy zaczynałem odczuwać lekką hipoglikemię. Potrzebowałem zastrzyku cukru. Na szczęście podano ciasteczko. Ale była to prawdziwa zbrodnia przeciw gotowaniu, jakieś lewe ciasteczko z zaułka, kupione od uzbrojonego naćpanego maniaka. Wyobraź sobie, że gryziesz kawałek mosiądzu, Richardzie. To byłoby bardziej miękkie, niż to co mi podano.

Postanowiłem więc się zrelaksować przy odrobinie słynnej na całym świecie rozrywki pokładowej. Nic z tego, bo cały czas pokazywano Borisa Johnsona. Wyłączyłem, bo miałem dość. Byłem najbardziej głodny w swoim dorosłym życiu i bolała mnie głowa od mrużenia oczu patrzących  na trzeszczący ekran.

A więc to było to, Richardzie. Nie zjadłem nic cholernego. Moje jedyne pytanie brzmi: Jak możesz tak żyć? Nie potrafię sobie wyobrazić, jak wygląda kolacja u Ciebie w domu – to musi być coś jak z filmu przyrodniczego.Jak wspomniałem na początku, uwielbiam Waszą markę, naprawdę. Z poważaniem,Oliver Beale”.

Ten list Richard Branson przeczytał i powiedział „Sydney Morning Herald”, że „uśmiał się do łez”, a potem zadzwonił do Beale’a.

Pasażer Continental Airlines miał „nieszczęśliwe przeżycie” ze względu na bliskość toalety . „Drogie linie lotnicze Continental,Pisząc do Państwa tę notatkę, jestem zniesmaczony w związku z nieszczęsnym doświadczeniem, jakie przeżyłem, siedząc na miejscu 29E w jednym z waszych samolotów. Jak zapewne wiecie, to miejsce znajduje się blisko toalety.Tak blisko, że jeśli mocno się wychylę i wyciągnę lewe ramię, to dotknę jej drzwi.

Trudno powiedzieć, co tak naprawdę jest najgorsze w siedzeniu pod adresem 29E? Czy to smród płynu sanitarnego, który roznosi się po całym moim ciele co 60 sekund, gdy otwierają się drzwi? Czy efekt ciągłego spłukiwania? Broniłem się robiąc kotarę z koca wpychając jego koniec do schowka nad głową. Ale zdaniem pasażerów ustawionych w kolejce do toalety, ta kotara była jedynie ścianą zasłoniętą kocem i nieustannie ktoś się o nią opierał tłukąc mnie w głowę.Co gorsza, dopłaciłem ponad 400 dolarów za zaszczyt siedzenia na tym miejscu! Chciałbym więc wrócić na lotnisko wylotu i całą podróż odbyć od nowa. Jestem przepełniony głęboką nienawiścią do projektanta waszego samolotu.

Sugeruję, abyście natychmiast usunęli ten fotel we wszystkich swoich maszynach.

Wasz pasażer

Miejsce koło małego hipopotama

Kolejna skarga została napisana przez australijskiego blogera Richarda Wiskena, niezadowolonego, że siedział obok pasażera z nadwagą podczas lotu z Perth do Sydney. Wisken w niektórych postach na blogu sam siebie czasami nazywa „idiotą”.

„Drogi Jetstarze,

Czy lubisz zagadki? A więc co waży więcej niż Suzuki Swift, mniej niż Hummer i śmierdzi ? Nie wiesz? Dobra, jeszcze jedna próba. Co jest tłuste, śmierdzi i trzeba kupować dwa miejsca w samolocie Jetstar? Zgadza się. To ten mężczyzna, pod którym siedziałem wczoraj podczas mojego lotu z Perth do Sydney.

Wchodziłem na pokład samolotu ze świadomością, że zapłaciłem dodatkowe 25 dolarów za miejsce przy wyjściu awaryjnym. Nagle moją uwagę rozproszyło coś, co wyglądało na młodego hipopotama który zasłaniał połowę przejścia. Gdy podszedłem bliżej, z ulgą zobaczyłem, że był to chorobliwie otyły człowiek. Ulga nie trwała długo, bo zdałam sobie sprawę, że mój fotel znajduje się gdzieś pod nim.

Przygwożdżony do siedzenia mięsistym głazem, zacząłem przygotowywać się do ucieczki. Na szczęście bestia przesunęła się nieco w lewo, co pozwoliło mi wstać, przejść na tył samolotu i grzecznie poprosić personel pokładowy, aby znalazł mi inne miejsce. Nie udało mi się zanotować imion trzech stewardes, więc nazwę je : Trajkotka 1, Trajkotka 2 i Chichotka.Po mojej prośbie o interwencję Trajkotka 1 i Trajkotka 2 kontynuowały rozmowę.

A Chichotka ? Tylko zachichotała. Następnie zapytałem, czy mogę usiąść na jednym z sześciu wolnych miejsc z tyłu samolotu, na co Chichotka odpowiedziała: „hihihi, one są tylko dla załogi, hihihi”.

Tuż przed lądowaniem ponownie odwiedziłem tył samolotu, aby skorzystać z toalety. Możecie sobie wyobrazić moje zdziwienie, gdy zobaczyłem, że oba rzędy „tylko dla załogi” są zajęte przez innych pasażerów. Dlatego żądam pełnego zwrotu pieniędzy za bilet, w tym 25 dolarów za miejsce w rzędzie awaryjnym.Richard Wisken ” Ostatecznie Jetstar zaoferował mu 100 AUD (68,00 USD) odszkodowania i zwrócił 25 AUD (17,00 USD), które zapłacił za miejsce awaryjne.

Kapitanie, poleć inna trasą

Pasażer FlyDubai Bagher Mozafari, podróżował do Dubaju w listopadzie 2023 r., aby wziąć udział w Dubai Air Show.Przed wylotem napisał list do kapitana B737 MAX 8, sugerując, żeby poleciał trasą widokową, ponieważ wykupił miejsce przy oknie. Do listu dołączona była nawet trasa lotu pobrana z aktualnego serwisu ruchu lotniczego FlightRadar24.List został udostępniony w „A Fly Guy’s Cabin Crew Lounge”, grupie na Facebooku skupiającej profesjonalistów z branży lotniczej, liczącej 1,3 miliona członków.

„Drogi Kapitanie,

Mam nadzieję, że ten list zastanie Cię w dobrym zdrowiu. Piszę do Ciebie, ponieważ mam zamiar wyruszyć w swój pierwszy lot Flydubai i jestem podekscytowany możliwością latania waszą linią. Odwiedzam Dubaj, aby wziąć udział w Dubai Airshow 2023 i piszę do Ciebie z prośbą o małą przysługę. Przydzielono mi miejsce przy oknie po prawej stronie samolotu i zastanawiałem się, czy byłby możliwy przelot nad Dubajem, według trasy którą załączyłem do tego listu. Myślę, że dzięki temu będę miał lepszy widok na miasto z prawej strony samolotu.

Rozumiem, że ta prośba podlega warunkom pogodowym i zatwierdzeniu przez kontrolerów lotu, ale byłbym wdzięczny, gdybyś mógł ją rozważyć. Nie mogę się doczekać bezpiecznego i przyjemnego lotu liniami Flydubai i doceniam Państwa zainteresowanie tą sprawą.

Bagher Mozafari”

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *