Jak wynika z raportu Mediapanel, polskiego instytutu badań Internetu, w lipcu Allegro odnotowało 22,38 mln użytkowników (real users) na wszystkich urządzeniach. p>
Autorzy raportu wskazują, że analiza Mediapanel z lipca 2025 r. wykorzystuje metodologię JAR Flex, która gwarantuje, że pomiary online nie będą zaburzane przez warunki rynkowe związane z brakiem obsługi plików cookie stron trzecich w niektórych przeglądarkach internetowych.
W związku z wprowadzeniem standardu JAR Flex odradza się porównywanie wyników z okresów przed i po tej korekcie.
Zasięg Allegro, odzwierciedlający odsetek rzeczywistych użytkowników korzystających z danego kanału medialnego w stosunku do całkowitej liczby użytkowników Internetu, wyniósł w lipcu 75,31.
Zanotowano, że średni czas spędzony przez rzeczywistych użytkowników na określonym kanale medialnym, znanym jako ATS, wyniósł w lipcu 1 godzinę, 23 minuty i 40 sekund.
Na platformach mobilnych liczba użytkowników osiągnęła 20,2 miliona, a zasięg wyniósł 67,97%, a ATS wyniósł 1 godzinę, 02 minuty i 43 sekundy.
Aplikacja Allegro, według wyników audytu (oceny na podstawie kanałów mediów skryptowych), miała 8,8 mln użytkowników, zasięg na poziomie 29,62 proc. i ATS wynoszący 1 godzinę, 54 minuty i 20 sekund. (PAP Biznes)
mapa/ ana/