Problemy z realizacją zakupów w sklepach eobuwie stworzyły już cały zbiór skarg. Sieć nie reaguje na wiadomości e-mail i nie odbiera telefonów, a mimo to w mediach promuje atrakcyjne oferty. Na pytania dotyczące tego stanu rzeczy odpowiada czatbot.
/Andrzej Zbraniecki/East News /East News
Zamówienie bez rejestracji w systemie, brak kontaktu mailowego i telefonicznego, a nawet wyłączone komentarze w mediach społecznościowych. Co dzieje się z eobuwie.pl? Sieć tłumaczy się nowym programem lojalnościowym.
Eobuwie: Zamówienia przyjęte, realizacji brak
Przed świętami wielkanocnymi w wielu sieciach handlowych odbywały się sezonowe wyprzedaże. To samo dotyczyło punktów eobuwie. Problem polega na tym, że liczba klientów niezadowolonych z zakupów rośnie, a nawet ci, którzy pomimo opłacenia zamówienia nie doczekali się jego realizacji. Serwis dlahandlu.pl przytacza przykład czytelniczki, która była klientką sklepu eobuwie.pl, „złożyła zamówienie na wybrany produkt 15 kwietnia br. – płatność została zaksięgowana na stronie, jednak nie otrzymała żadnego powiadomienia o wysyłce”, czytamy w portalu.
Reklama
Kobieta próbowała wyjaśnić sytuację telefonicznie, co również się nie udało. Przeciążenie linii telefonicznych było wyraźnie odczuwalne, a w kolejce na połączenie z konsultantem czekało nawet 60 osób.
Problemem jest także to, że wiele zamówień w ogóle nie pojawia się w systemie, co utrudnia dokonanie zwrotu i odzyskanie pieniędzy, gdy realizacja zamówienia nie następuje.
Eobuwie nie realizuje zamówień. Klienci z pretensjami w sieci
W mediach społecznościowych można znaleźć wiele podobnych przykładów. Wiele osób wręcz ostrzega przed składaniem zamówień w tym serwisie:
„Proszę nie zamawiać towaru z eobuwie. Zamówienie złożone 2 tygodnie temu, opłacone, brak kontaktu telefonicznego, e-mailowego. Zgłaszałam sprawę dalej i ostrzegam innych” – brzmi jeden z komentarzy publikowanych przez dlahandlu.pl
Obecnie klienci eobuwie pytają coraz częściej: „kiedy znów będzie możliwy odbiór zamówienia w sklepie”? Dziwią się również, że kampanie promocyjne wciąż trwają, mimo że problemy z realizacją zamówień wydają się tylko narastać. Sklep ograniczył możliwość komentowania postów w mediach społecznościowych, wiele komentarzy zostało również usuniętych, a kontakt telefoniczny wciąż jest trudny.
Problemy z zamówieniami. Eobuwie tłumaczy się przez bota
Serwis dlahandlu.pl uzyskał odpowiedź od czatbota na pytanie o przyczyny problemów z realizacją zamówień. Jest to związane z transformacją sklepu:
„W związku z wdrażaniem nowych rozwiązań, które umożliwiają uruchomienie naszego nowego klubu lojalnościowego – mogą wystąpić trudności w działaniu strony internetowej oraz w aktualizacji statusów zamówień. Pracujemy nad tym, aby zapewnić Wam jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe” – czytamy w odpowiedzi przesłanej przez formularz.
Przeczytaj także: Oznaczył paczkę jako odebraną, ale jej nie dostarczył. Mętne tłumaczenie kuriera DHL
Również biuro prasowe Grupy CCC, do której należy eobuwie.pl, tłumaczy aktualne problemy wprowadzanymi zmianami:
„Obecnie mamy do czynienia z przejściowymi problemami technicznymi. Jesteśmy świadomi problemu i każde zgłoszenie naszego Klienta analizujemy oraz rozwiązujemy indywidualnie. Nasz zespół intensywnie pracuje nad jak najszybszym ich rozwiązaniem” – brzmi komentarz Grupy CCC dla serw