Allegro przegrywa z Temu. Chińczycy wyprzedzili giganta pod względem liczby użytkowników i zasięgu.

W czerwcu było 19,54 mln prawdziwych użytkowników na wszystkich urządzeniach, co stanowi niewielki spadek w porównaniu z 19,7 mln w maju, jak wynika z badania przeprowadzonego przez Mediapanel, Polskie Centrum Badań nad Internetem. Tuż za nim znalazło się Allegro, które odnotowało 17,73 mln prawdziwych użytkowników, co stanowi spadek z 18,02 mln w maju.

Allegro Przegrywa Z Temu Chiczycy Wyprzedzili Giganta Pod Wzgldem Liczby Uytkownikw I Zasigu 3cf8eab, NEWSFIN

fot. Mojahid Mottakin / imageBROKER / / FORUM

Największy zasięg, czyli procentowy udział faktycznych użytkowników korzystających z konkretnego kanału medialnego wśród całej populacji użytkowników Internetu w sektorze zakupów online, osiągnął Temu i wyniósł ok. 65,69%, co oznacza niewielki spadek w porównaniu z 66,27% w poprzednim miesiącu.

Na drugiej pozycji znalazło się Allegro, którego zasięg wyniósł 59,58%, co stanowi spadek o 60,6% miesiąc wcześniej.

Warto zauważyć, że Allegro odnotowało w czerwcu także najwyższy średni czas spędzony w serwisie (ATS), który wyniósł 1 godzinę, 39 minut i 24 sekundy, w porównaniu do około 1 godziny, 48 minut i 55 sekund w maju.

Na liście dziesięciu najlepszych znalazły się również dwie chińskie platformy – Aliexpress i Shein.

W maju Aliexpress miał 9,66 mln użytkowników i zasięg na poziomie 32,47 proc.

Shein zanotował 7,77 mln użytkowników i zasięg na poziomie 26,12 proc. (PAP Biznes)

mapa/ gor/

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *