Czy klienci banków oczekują wsparcia ze strony sztucznej inteligencji?

Czy sztuczna inteligencja, w szczególności Generative AI, naprawdę zmienia sposób, w jaki banki tworzą i pielęgnują relacje z klientami? Czy ta zmiana jest trwała? Jakie technologie generative AI są przyjmowane w branży bankowej? W jaki sposób instytucje finansowe mogą pielęgnować i podtrzymywać zaufanie klientów w obliczu rosnącej integracji GenAI w swoich usługach? Na te pytania odpowiada Andrzej Gałkowski, Partner, Lider doradztwa dla sektora bankowego i Szef AI w KPMG w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Czy Klienci Bankw Oczekuj Wsparcia Ze Strony Sztucznej Inteligencji Bfd6be2, NEWSFIN

/ Bankier.pl

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *