Awaria w jednym z największych polskich banków. Klienci nie mogli się zalogować

Funkcjonalność logowania na stronie internetowej jednego z największych banków w Polsce nie działała. Klienci Santander nie mogli uzyskać dostępu do aplikacji maklerskiej po godzinie 13:00 w poniedziałek. Udało nam się zweryfikować informacje, które otrzymaliśmy od naszego czytelnika za pośrednictwem infolinii banku.

Awaria W Jednym Z Najwikszych Polskich Bankw Klienci Nie Mogli Si Zalogowa D8e5102, NEWSFIN

zdjęcie: N Universe // Shutterstock

Aktualizacja, 16:00: Informacje z biura prasowego Santander Bank wskazują, że problemy dotknęły użytkowników aplikacji Investor online/Investor mobile firmy maklerskiej. Usługa banku stwierdziła, że była niedostępna przez „nieco ponad pół godziny” i że klienci mogli wznowić składanie zleceń przed godziną 14:00.

Jak już wcześniej informowaliśmy, o godz. 13:00 redakcja portalu Bankier.pl otrzymała wiadomość od czytelnika, która brzmiała następująco:

Reklama Zobacz takżePolecamy: do 600 zł premii i brak opłat za aktywne korzystanie z konta osobistego w Santander Bank Polska. Sprawdź >>

„Od godziny nie mogę złożyć żadnego zlecenia – po długim oczekiwaniu otrzymałem komunikat: „Wystąpił krytyczny błąd”. Dzieje się tak dość często od czasu uruchomienia nowego systemu maklerskiego w Santander” – poinformowano nas poprzez formularz kontaktowy https://www.bankier.pl/alert.

Otrzymaliśmy potwierdzenie z infolinii banku, że faktycznie wystąpiła przerwa w działaniu usługi, uniemożliwiająca klientom zalogowanie się do kont Santander.

Z informacji zebranych przez nasz zespół redakcyjny wynika, że problem został rozwiązany. Jednak konkretna przyczyna nie została ujawniona.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *