Awaria bankowości mobilnej w Banku Millennium. „Brak połączenia”

Klienci Banku Millennium mają problemy z korzystaniem z bankowości elektronicznej. Aplikacja tej instytucji nie działa, zgłaszając brak połączenia lub wyświetlając ekran pozbawiony widoku produktów.

Awaria Bankowosci Mobilnej W Banku Millennium Brak Polaczenia C709cfa, NEWSFIN

fot. Karolis Kavolelis / / Shutterstock

Po godzinie 11.00 28 czerwca 2024 r. pojawiły się problemy w działaniu aplikacji bankowości mobilnej Banku Millennium. Użytkownicy po próbie logowania otrzymują komunikat o braku połączenia z siecią lub po przejściu etapu logowania widzą planszę informującą o problemach z wyświetleniem produktów.

Bankier.pl

Serwis bankowości internetowej Banku Millennium działa poprawnie, ale może być nieosiągalny dla osób, które korzystają z autoryzacji mobilnej podczas logowania. Aplikacja mobilna wyświetla powiadomienie o konieczności potwierdzenia operacji, ale tylko w niektórych przypadkach umożliwia przejście do następnych kroków.

Bank Millennium potwierdza problemy. "Obecnie mogą występować utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Przepraszamy klientów za wszelkie niedogodności" – informuje instytucja.

Bankier.pl

MK

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *