Klienci Banku Millennium mają problemy z korzystaniem z bankowości elektronicznej. Aplikacja tej instytucji nie działa, zgłaszając brak połączenia lub wyświetlając ekran pozbawiony widoku produktów.
Po godzinie 11.00 28 czerwca 2024 r. pojawiły się problemy w działaniu aplikacji bankowości mobilnej Banku Millennium. Użytkownicy po próbie logowania otrzymują komunikat o braku połączenia z siecią lub po przejściu etapu logowania widzą planszę informującą o problemach z wyświetleniem produktów.
Serwis bankowości internetowej Banku Millennium działa poprawnie, ale może być nieosiągalny dla osób, które korzystają z autoryzacji mobilnej podczas logowania. Aplikacja mobilna wyświetla powiadomienie o konieczności potwierdzenia operacji, ale tylko w niektórych przypadkach umożliwia przejście do następnych kroków.
Bank Millennium potwierdza problemy. "Obecnie mogą występować utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Przepraszamy klientów za wszelkie niedogodności" – informuje instytucja.
MK