Orlen chce sprzedawać pod własną markę kawę. Nie chodzi o gotowy do wypicia napój, który znamy ze stacji należących do koncernu. Orlen szuka dostawców na kawę ziarnistą do samodzielnego przygotowania w domu.
/Pawel Wodzynski/East News /East News
Kawa ziarnista marki Orlen – taki produkt już wkrótce może być dostępny w sprzedaży. Orlen ogłosił zapytanie ofertowe na dostawców tego produktu. Odpowiedzi można przesyłać do 27 czerwca.
Jak podał koncern, firma chce przeanalizować rynek potencjalnych dostawców kawy ziarnistej pod marką własną Orlenu. Sprzedaż miałaby być prowadzona w punktach detalicznych koncernu. W opublikowanej dokumentacji postępowania Orlen wspomniał, że w jego ramach uczestnicy będę mogli złożyć ofertę na dostawę ziaren kawy w opakowaniach o wadze 1kg oraz 250 g.
Reklama
Orlen chce zwiększyć sprzedaż kawy. Ma nowy pomysł
Model dystrybucji zakłada dostawy do jednego magazynu dla stacji paliw koncernu w centralnej Polsce.
Zapytanie ofertowe w tej sprawie zostało ogłoszone w czwartek. Jak podał Orlen, odpowiedzi można składać do 27 czerwca.
To na razie pierwszy etap postępowania zakupowego na wybór dostawcy tego produktu. „Postępowanie ma na celu pozyskanie eksperckiej wiedzy z zakresu rynku kawy ziarnistej” – zaznaczył koncern. Orlen liczy na udział w postępowaniu „liderów rynku z profesjonalnym potencjałem produkcyjnym do podzielenia się informacją o preferencjach konsumentów i trendach rynkowych”. W ogłoszeniu podano także, że „pozyskane informacje pozwolą opracować listę dostawców z możliwościami obsługi Orlen w przedmiotowym zakresie”.
Koncern przyznał, że do głównych celów prowadzonego postępowania należą m.in. dobór asortymentu zgodnie z potrzebami i preferencjami klientów oraz zwiększenie sprzedaży kawy.
Orlen przypomniał jednocześnie, że prowadzi sprzedaż kawy na ponad 1,9 tys. własnych stacjach paliw.