Giełda kryptowalut Bitget ujawniła, że 27% kobiet w Stanach Zjednoczonych inwestuje w kryptowaluty, aby pokryć wydatki na edukację swoich dzieci.
Tymczasem wyniki ankiety pokazują ponadto, że około 19% chińskich inwestorów przeznaczyło co najmniej 100 000 USD na inwestycje w kryptowaluty.
Inwestycje kobiet w USA są bardziej strategiczne niż mężczyzn
W niedawnym raporcie podkreślono, że edukacja nadal jest głównym celem inwestujących kobiet w USA. Jednak inwestorki w Korei Południowej i Japonii wykorzystują kryptowaluty do poprawy swojej “osobistej sytuacji finansowej”.
“Warto zauważyć, że 49% kobiet w Korei Południowej i 41% w Japonii inwestuje z myślą o tym celu. Natomiast odsetek ten spada odpowiednio do 45% i 30% w przypadku mężczyzn.”
Posiadanie kryptowalut wśród konsumentów w USA od sierpnia 2022 r. do października 2022 r., według wieku i płci / Źródło: Statista
Co więcej, rosnąca liczba inwestorów płci żeńskiej w Korei Południowej i Japonii ma nadzieję, że kryptowaluty doprowadzą do lepszej sytuacji życiowej. Z drugiej strony 17% południowokoreańskich inwestorów płci męskiej zajmowało się kryptowalutami, aby poprawić finanse rodzinne.
Raport podkreśla, że prawie 40% chińskich inwestorów posiada sporą minimalną kwotę w kryptowalutach.
Demografia wpływa na style inwestowania w kryptowaluty
Wśród chińskich inwestorów 19% ulokowało co najmniej 100 000 USD na rynku kryptowalut. Natomiast kolejne 18% zainwestowało co najmniej 50 000 USD.
Jednak użytkownicy w Malezji i na Tajwanie postrzegają inwestycje w kryptowaluty jako istotny sposób wspierania dochodów swojej rodziny. W raporcie zauważono, że 36% respondentów z tych regionów przedkłada jakość życia swojej rodziny nad inne cele finansowe.
Związek między płcią a kryptowalutami jest od pewnego czasu przedmiotem ciągłych badań i dyskusji.
W kwietniu 2022 r. raport BeInCrypto wskazał, że adopcja kryptowalut przez kobiety przewyższa ich męskich odpowiedników.
W ciągu 12 miesięcy zaangażowanie kobiet w kryptowaluty wzrosło o 172%, podczas gdy w przypadku mężczyzn wzrosło tylko o 80%.
Niedawno BeInCrypto zwróciło uwagę na trudności w dotarciu do nowych grup demograficznych poprzez marketing kryptowalut. W szczególności pokolenie Z stanowi wyjątkowe wyzwanie ze względu na brak zainteresowania konwencjonalną telewizją i tradycyjnymi mediami.
Zmusiło to agencje marketingowe do zwrócenia się w kierunku wykorzystania siły mediów społecznościowych i pojawiających się trendów. Celem jest uzyskanie dostępu do młodego rynku kryptowalut, przy jednoczesnym przestrzeganiu przepisów dotyczących reklamy kryptowalut.
Zbudowane przez Ari10. Możliwość płatności BLIKZbudowane przez Ari10. Możliwość płatności BLIK