27% kobiet w USA przeznacza zyski z krypto na edukację dzieci

27 Kobiet W Usa Przeznacza Zyski Z Krypto Na Edukacje Dzieci F38d4d1, NEWSFIN

27 Kobiet W Usa Przeznacza Zyski Z Krypto Na Edukacje Dzieci D25e330, NEWSFIN

Giełda kryptowalut Bitget ujawniła, że 27% kobiet w Stanach Zjednoczonych inwestuje w kryptowaluty, aby pokryć wydatki na edukację swoich dzieci.

Tymczasem wyniki ankiety pokazują ponadto, że około 19% chińskich inwestorów przeznaczyło co najmniej 100 000 USD na inwestycje w kryptowaluty.

Inwestycje kobiet w USA są bardziej strategiczne niż mężczyzn

W niedawnym raporcie podkreślono, że edukacja nadal jest głównym celem inwestujących kobiet w USA. Jednak inwestorki w Korei Południowej i Japonii wykorzystują kryptowaluty do poprawy swojej “osobistej sytuacji finansowej”.

“Warto zauważyć, że 49% kobiet w Korei Południowej i 41% w Japonii inwestuje z myślą o tym celu. Natomiast odsetek ten spada odpowiednio do 45% i 30% w przypadku mężczyzn.”

27 Kobiet W Usa Przeznacza Zyski Z Krypto Na Edukacje Dzieci A3b1980, NEWSFIN

Posiadanie kryptowalut wśród konsumentów w USA od sierpnia 2022 r. do października 2022 r., według wieku i płci / Źródło: Statista

Co więcej, rosnąca liczba inwestorów płci żeńskiej w Korei Południowej i Japonii ma nadzieję, że kryptowaluty doprowadzą do lepszej sytuacji życiowej. Z drugiej strony 17% południowokoreańskich inwestorów płci męskiej zajmowało się kryptowalutami, aby poprawić finanse rodzinne.

Raport podkreśla, że prawie 40% chińskich inwestorów posiada sporą minimalną kwotę w kryptowalutach.

Demografia wpływa na style inwestowania w kryptowaluty

Wśród chińskich inwestorów 19% ulokowało co najmniej 100 000 USD na rynku kryptowalut. Natomiast kolejne 18% zainwestowało co najmniej 50 000 USD.

Jednak użytkownicy w Malezji i na Tajwanie postrzegają inwestycje w kryptowaluty jako istotny sposób wspierania dochodów swojej rodziny. W raporcie zauważono, że 36% respondentów z tych regionów przedkłada jakość życia swojej rodziny nad inne cele finansowe.

Związek między płcią a kryptowalutami jest od pewnego czasu przedmiotem ciągłych badań i dyskusji.

W kwietniu 2022 r. raport BeInCrypto wskazał, że adopcja kryptowalut przez kobiety przewyższa ich męskich odpowiedników.

W ciągu 12 miesięcy zaangażowanie kobiet w kryptowaluty wzrosło o 172%, podczas gdy w przypadku mężczyzn wzrosło tylko o 80%.

Niedawno BeInCrypto zwróciło uwagę na trudności w dotarciu do nowych grup demograficznych poprzez marketing kryptowalut. W szczególności pokolenie Z stanowi wyjątkowe wyzwanie ze względu na brak zainteresowania konwencjonalną telewizją i tradycyjnymi mediami.

Zmusiło to agencje marketingowe do zwrócenia się w kierunku wykorzystania siły mediów społecznościowych i pojawiających się trendów. Celem jest uzyskanie dostępu do młodego rynku kryptowalut, przy jednoczesnym przestrzeganiu przepisów dotyczących reklamy kryptowalut.

Zbudowane przez Ari10. Możliwość płatności BLIKZbudowane przez Ari10. Możliwość płatności BLIK

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *