Klienci banku Pekao SA w sobotę przed południem informowali o kłopotach z dostępem do pieniędzy. Pojawiły się kłopoty z działaniem kart płatniczych. Po południu (od godz. 13.00) bank poinformował, że wszystkie systemy działają już prawidłowo.
/Beata Zawrzel /East News
Serwis Downdetector, który na bieżąco monitoruje doniesienia o problemach klientów banków, poinformował o znacznym wzroście zgłoszeń dot. Pekao SA ok. godz. 10.00 w sobotę 2 marca.
/
Pojawiły się także doniesienia w mediach społecznościowych (jako pierwsza poinformowała o tym „Rzeczpospolita”) o niedziałających kartach, płatnościach mobilnych i wypłatach z bankomatów.
Awarię w rozmowie z „Rzeczpospolitą” potwierdził Paweł Jurek, rzecznik prasowy banku. – Rzeczywiście z powodu awarii pojawiły się problemy z płatnościami kartą — przyznał.
Reklama
Przedstawiciele Pekao zapewnili, że kłopoty są przejściowe i wkrótce awaria zostanie usunięta.
W sobotę po południu Pekao przekazał, że około godz. 13 skutecznie udało się usunąć problem i karty działają już prawidłowo.
„Wszystkie systemy działają prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia” – zakomunikował Paweł Jurek, rzecznik prasowy Pekao SA.
***