Usterka w Plusie w czwartkowy ranek – tak zaczął się dzień dla użytkowników tej sieci. Zgłaszali oni problemy z dostępnością dzwonienia.

Z serwisu Downdetector wynikało, że Plus rzeczywiście zmagał się z poważną usterką. Od godziny 9:00 zarejestrowano przeszło 7 tysięcy zgłoszeń w tej kwestii. Awaria została naprawiona w okolicach godziny 14:00.
"Po krótkotrwałych kłopotach z dostępem do niektórych usług problem został rozwiązany. Wszystkie funkcje powinny działać poprawnie. Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za wszelkie utrudnienia" – przekazał Plus w komunikacie przesłanym do redakcji Bankier.pl.


Downdetector
"Zupełny brak możliwości nawiązania połączenia. W słuchawce głucho…" – pisali abonenci Plusa. "U mnie identycznie oraz brak możliwości by ktoś się do mnie dodzwonił", "A co najciekawsze – internet działa bez zarzutu…".
T-Mobile, Plus i Orange również odnotowywało doniesienia o niedomaganiach, jednak ich ilość (około 250) była zdecydowanie mniejsza niż 7 tysięcy w przypadku Plusa.
Plus jest trzecią co do wielkości, biorąc pod uwagę liczbę abonentów, siecią komórkową w Polsce po Orange i Play. Operatorem Plusa jest Polkomtel. Według danych z pierwszego kwartału 2025 roku, Plus posiadał w przybliżeniu 13,29 mln użytkowników.


Bankier.pl
oprac. KWS



