Reklama Orlenu wywołała burzę w internecie. Komentarze są bezlitosne

Orlen jako główny sponsor reprezentacji stworzył reklamę z udziałem piłkarzy naszej kadry. Na komentarze nie trzeba było długo czekać. Internauci jednak nie docenili umiejętności aktorskich reprezentantów Polski i zdolności marketingowych pracowników Orlenu. Zdjęcie

Reklama Orlenu Wywolala Burze W Internecie Komentarze Sa Bezlitosne 7fd9a30, NEWSFIN

Reklama Orlenu z udziałem reprezentantów Polski /Arkadiusz Ziółek /East News Reklama

Głównie negatywne komentarze zbiera najnowsza reklama Orlenu, która pojawiła się w mediach społecznościowych. Wzięli w niej udział piłkarze reprezentacji Polski. 

Kadrowicze w reklamie Orlenu

Reklamę Orlenu pokazano w niedzielę, 16 czerwca, tuż po przegranym meczu z Holandią na Euro 2024. Udział w nagraniu wzięło czterech kadrowiczów:

  • Nicola Zalewski
  • Damian Szymański
  • Bartosz Bereszyński
  • Sebastian Szymański

Sam spot rozpoczyna się od pytania, które zadaje Zalewski: – Panowie! To co, dziś zabieramy trzy punkty do domu? – A może już teraz zbierzmy trochę punktów – odpowiada Bereszyński. Na co Sebastian Szymański dodaje: – Masz na myśli przekąskę i tankowanie?

Reklama

Reprezentanci Polski w reklamie wchodzą na stację Orlen i tam dokonują zakupów, a odwracając się do kamery, chwalą się liczbą zdobytych punktów.

Rozwiń

Cel dobry, wykonanie słabe

Nagranie kończy zareklamowanie kuponu rabatowego, który można aktywować w aplikacji VITAY. Orlen rozdaje 1000 punktów VITAY za zakup 30 litrów dowolnego paliwa oraz płynu do spryskiwaczy ORLEN 3 l. Internauci nie docenili jednak gry aktorskiej kadrowiczów:

„Musimy pogadać, stać Was na więcej”

„Co to jest? To jest niemożliwe, że ktoś w marketingu firmy tak poważnej jak Orlen uznał, że warto to pokazać światu”

„Taki obraz Orlenu po odejściu Daniela Obajtka. WYBITNE DZIEŁO”

„Piłkarze może dobrzy, ale aktorzy fatalni”

To tylko niektóre z komentarzy. Część osób docenia czterech piłkarzy za to, że choćby próbowali i zwraca uwagę także na fakt, że udział w reklamie wynika z ich zobowiązań. Orlen jest bowiem sponsorem generalnym polskiej piłki nożnej, jedenastu reprezentacji narodowych – w tym kadry A mężczyzn – oraz sponsorem tytularnym rozgrywek piłkarskich m.in. Ekstraligi kobiet, Pucharu Polski kobiet oraz ePucharu Polski. 

Przed Polakami jeszcze co najmniej dwa mecze w ramach fazy grupowej Euro 2024. Najbliższe spotkanie odbędzie się w Berlinie, gdzie Polacy w piątek 21 czerwca zmierzą się z Austrią. Kolejnym rywalem Biało-Czerwonych będzie Francja, z która zagramy we wtorek 25 czerwca. Dostępne są jeszcze bilety na te mecze.

Wideo Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. „Szczerze o pieniądzach”: Sztuka inwestowania Polsat News

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *