Problemy z realizacją zamówień w sklepach eobuwie to już szeroki zbiór skarg. Sieć nie reaguje na maile ani nie odbiera telefonów, a mimo to w mediach promuje atrakcyjne oferty. Klienci wyrażają niezadowolenie, a na pytania dotyczące sytuacji odpowiada czatbot. – Zidentyfikowaliśmy i usunęliśmy źródła wszystkich problemów – zapewnia w przesłanym oświadczeniu Grupa CCC dla Interii Biznes.
/Andrzej Zbraniecki/East News /East News
Zamówienie bez rejestracji w systemie, brak kontaktu mailowego i telefonicznego, a nawet wyłączone komentarze w mediach społecznościowych. Co się dzieje z eobuwie.pl? Sieć tłumaczy się nowym programem lojalnościowym.
Problemy w Eobuwie: Zamówienia przyjęte, realizacji brak
Przed świętami wielkanocnymi wiele sieci handlowych prowadziło sezonowe wyprzedaże. To samo dotyczyło salonów eobuwie. Problemem jest jednak rosnąca liczba niezadowolonych klientów, a nawet tych, którzy pomimo uiszczenia opłaty za zamówienie, nie doczekali się jego realizacji. Serwis dlahandlu.pl przytacza przykład czytelniczki, która była klientką sklepu eobuwie.pl, „złożyła zamówienie na wybrany produkt 15 kwietnia br. – płatność została zaksięgowana na stronie, ale nie otrzymała żadnej informacji o wysyłce”, czytamy w portalu.
Reklama
Kobieta próbowała telefonicznie wyjaśnić sytuację, co również się nie udało. Widać było przeciążenie linii telefonicznych, a w kolejce na połączenie z konsultantem czekało nawet 60 osób.
Kolejnym problemem jest to, że wiele zamówień w ogóle nie pojawia się w systemie, co utrudnia zwrot i odzyskanie pieniędzy, gdy zamówienie nie zostaje zrealizowane.
Eobuwie nie realizuje zamówień. Klienci skarżą się w sieci
W mediach społecznościowych można znaleźć wiele podobnych przykładów. Wiele osób wręcz ostrzega przed składaniem zamówień w tym serwisie:
„Proszę nie zamawiać towaru z eobuwie. Zamówienie złożone 2 tygodnie temu, opłacone, brak kontaktu telefonicznego i e-mailowego. Zgłaszałam sprawę dalej i ostrzegam innych” – brzmi jeden z komentarzy zamieszczony przez dlahandlu.pl
Obecnie klienci eobuwie coraz częściej pytają: „kiedy znowu będzie możliwy odbiór zamówienia w sklepie”? Dziwią się również, że kampanie promocyjne trwają, mimo że problemy z realizacją zamówień wydają się tylko narastać. Sklep ograniczył możliwość komentowania postów w mediach społecznościowych, a wiele komentarzy zostało usuniętych, a kontakt telefoniczny nadal jest utrudniony.
Problemy z zamówieniami. Eobuwie tłumaczy się przez bota
Serwis dlahandlu.pl uzyskał odpowiedź od czatbota na pytanie o przyczyny problemów z realizacją zamówień. Ma to związek z transformacją sklepu:
„W związku z wprowadzaniem nowych rozwiązań, które umożliwiają uruchomienie naszego nowego klubu lojalnościowego – mogą wystąpić trudności w działaniu strony internetowej oraz w aktualizacji statusów zamówień. Pracujemy nad tym, aby zapewnić Wam jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe” – czytamy w odpowiedzi przesłanej przez formularz.
Przeczytaj także: Oznaczył paczkę jako odebraną, ale jej nie dostarczył. Mętne tłumaczenie kuriera DHL
Także biuro prasowe Grupy CCC, do której należy eobuwie.pl, tłumaczy aktualne problemy prowadzonymi zmianami:
„Obecnie mamy do czynienia z przejściowymi problemami technicznymi. Jesteśmy świadomi problemu i każde zgłoszenie naszego Klienta analizujemy oraz rozwiąz