Bank PKO BP poinformował w poniedziałek po południu o problemach technicznych. Użytkownicy informują o kłopotach z logowaniem do aplikacji banku.
(09.11) bank PKO BP poinformował o awarii aplikacji. Wystąpiły utrudnienia w logowaniu. Zdj. ilustracyjne /Dawid Wolski /Reporter” class=”img-responsive” />
/Dawid Wolski /Reporter
„Występują losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji. Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności. Przepraszamy” – czytamy w komunikacie PKO BP.
Na problemy z logowaniem do aplikacji PKO BP zwrócili uwagę klienci banku w aplikacji downdetector.pl, która pokazuje w formie wykresu zgłoszenia o problemach przesłane w ciągu ostatnich 24 godzin w porównaniu ze zwykłą liczbą zgłoszeń według pory dnia (wykres poniżej).
/
Dodajmy, że PKO BP ma kilka milionów klientów korzystających z aplikacji mobilnej IKO.
Reklama
***