Awaria w PKO BP. „Losowe utrudnienia w dostępie”

Bank PKO BP poinformował w poniedziałek po południu o problemach technicznych. Użytkownicy informują o kłopotach z logowaniem do aplikacji banku. Zdjęcie

(09.11) bank PKO BP poinformował o awarii aplikacji. Wystąpiły utrudnienia w logowaniu. Zdj. ilustracyjne /Dawid Wolski /Reporter” class=”img-responsive” />

W poniedziałek (09.11) bank PKO BP poinformował o awarii aplikacji. Wystąpiły utrudnienia w logowaniu. Zdj. ilustracyjne /Dawid Wolski /Reporter Reklama

„Występują losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji. Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności. Przepraszamy” – czytamy w komunikacie PKO BP.

Na problemy z logowaniem do aplikacji PKO BP zwrócili uwagę klienci banku w aplikacji downdetector.pl, która pokazuje w formie wykresu zgłoszenia o problemach przesłane w ciągu ostatnich 24 godzin w porównaniu ze zwykłą liczbą zgłoszeń według pory dnia (wykres poniżej).

Zdjęcie

Awaria W Pko Bp Losowe Utrudnienia W Dostepie Db11486, NEWSFIN

Źródło: downdetector.pl /

Dodajmy, że PKO BP ma kilka milionów klientów korzystających z aplikacji mobilnej IKO.

Reklama

***

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *