Polska firma przejęła duńską. Będzie więcej placów zabaw

Place zabaw bardziej ekologiczne i ze skandynawskim designem. To ma być jeden z efektów przejęcia przez Buglo Play, największego polskiego producenta placów zabaw, wszystkich udziałów Elverdal – duńskiej firmy specjalizującej się w projektach placów szytych na miarę. Transakcja jest częścią międzynarodowej strategii ekspansji Polaków i realizacji celów biznesowych firmy. Zdjęcie

Polska Firma Przejela Dunska Bedzie Wiecej Placoacutew Zabaw Af6288c, NEWSFIN

Polski producent placów zabaw przejął duńską markę. Razem chcą budować w oparciu o ekologię i naturę /123RF/PICSEL Reklama

Pochodząca z Koszalina firma Buglo to największy w  kraju producent placów zabaw i ich wyposażenia. Jest też jedną z najbardziej liczących się firm w Europie. Przedsiębiorstwo istnieje od 14 lat. Jego zeszłoroczne obroty osiągnęły 30 milionów euro. Buglo zatrudnia prawie 400 osób i eksportuje swoje produkty do ponad 60 krajów, m.in. do Niemiec, Francji, Włoch, Chin, Australii, Chile, Arabii Saudyjskiej i Izraela. 

Place zabaw nie tylko dla dzieci

Firma ma w swoim portfolio bardzo różne projekty – od bajecznie kolorowych, niemal bajkowych placów zabaw, poprzez miejsca inspirowane naturą, wykonane z naturalnych materiałów, aż po rozwiązania wykraczające poza standardowe produkty. Wszystkie posiadają atest i powstają w zgodzie z europejskimi normami. 

Reklama

Elverdal to duńska firma projektowa i producent wyposażenia placów zabaw dla przestrzeni publicznych, parków i terenów sportowych. Zgodnie ze słynnym, skandynawskim designem wykonują projekty na miarę, nie tylko dla dzieci ale – jak podkreślają – dla osób w każdym wieku. Przedsiębiorstwo powstało w 2007 roku. Zatrudnia obecnie 70 pracowników. Na jego stronie internetowej poinformowano o przejęciu. Zamieszczono rysunki dwóch pasujących do siebie puzzli. Na jednym widnieje nazwa polskiej firmy, a na drugim – duńskiej. 

Więcej placów szytych na miarę

Jak podkreśla Buglo Play, zawarta transakcja stwarza nowe możliwości wzrostu firmy i umacnia pozycję lidera. Poprzez wspólne kanały sprzedaży i większą penetrację rynku, poprawia zdolność dotarcia do klientów. Firma z Koszalina liczy, że dzięki umowie place zabaw szyte na miarę będą stanowiły 30 proc. wszystkich zawieranych transakcji. Kolejnym celem jest rozszerzenie asortymentu produktów opartych na ekologii i naturze. Duński producent ma w tym wieloletnie doświadczenie.

Dzięki strategicznemu ruchowi Buglo zamierza zwiększyć swój asortyment. – Integracja z Elverdal otwiera przed nami nowe możliwości, wzmacniając nasze kompetencje i pozwalając nam na dalsze rozszerzanie naszej oferty o innowacyjne, zrównoważone rozwiązania – podkreśla prezes polskiej firmy Bartosz Krzemiński. Dla kierującego Elverdalem Jensa Bo Thorsagera, fundamentem do wspólnego rozwoju jest m.in. fakt, że przejmując firmę Polacy nie zwolnili ani jednej osoby.

Wideo Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. „Wydarzenia”: Turyści na wagę złota Polsat News

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *