„`html

W momencie, gdy skoczkowie szykują się do zimowych zmagań, marka WIŚNIOWSKI inauguruje sezon z jednym z najbardziej utalentowanych przedstawicieli młodego pokolenia – Pawłem Wąskiem. To on znajdzie się w centrum zainteresowania nie tylko fanów, ale i obiektywu kamery – jako protagonista nowego filmu dokumentalnego autorstwa Kacpra Merka z Eurosportu.

– Skoki narciarskie cieszą się w Polsce ogromną popularnością – tuż po piłce nożnej to najczęściej oglądana konkurencja. A Paweł był w ubiegłym roku naszym czołowym skoczkiem. Obecnie udaje się na igrzyska olimpijskie jako jeden z liderów kadry, mający szansę na zdobycie medali. Pragniemy ukazać, jak wygląda jego ścieżka – nie tylko te kilka sekund w powietrzu, które odbiorcy obserwują w transmisji, lecz miesiące intensywnej pracy, treningów i wyrzeczeń – wyjaśnia Kacper Merk, reżyser filmu.
Zdjęcia do dokumentu zaczęły się w kwietniu, od badań medycyny sportowej, które otworzyły przed Wąskiem możliwość udziału w sezonie olimpijskim. Zespół jest obecny przy zawodniku zarówno podczas treningów i zgrupowań, jak i w jego życiu prywatnym – np. podczas startów w amatorskiej lidze kartingowej w Czechach czy chwil odpoczynku nad wodą. – Od kwietnia trochę utrudniamy Pawłowi życie – żartuje Merk. – Lecz dzięki temu możemy przedstawić, co naprawdę oznacza przygotowanie do tego ważnego wydarzenia sportowego, jakim będą XXV Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2026 Milano Cortina.

Sam Paweł Wąsek patrzy na sezon z nadzieją. – Okres letni był wymagający, ale trenowałem po to, żeby w zimie dać z siebie wszystko. Film dokumentalny, realizowany we współpracy z Eurosportem jest dla mnie szansą, by zaprezentować, jak przebiega proces przygotowania do igrzysk olimpijskich od kuchni – nie tylko skoki, które widzą fani, ale także codzienność sportowca. Mam nadzieję, że uda się ukazać, ile wysiłku kosztują te dwa kluczowe skoki.
Podczas nagrań w siedzibie WIŚNIOWSKI nie mogło zabraknąć dyrektor marketingu marki, która podkreślała, że zaangażowanie firmy w sport ma szerszy aspekt. – Sport jest naturalnym przekaźnikiem wartości bliskich naszej marce – determinacji, współpracy zespołowej i dążenia do perfekcji. Partnerstwo z zawodnikami to dla nas coś więcej niż reklama – zapewnia Monika Młynarczyk, dyrektor marketingu WIŚNIOWSKI. Jak dodaje, skoki narciarskie są dyscypliną, która łączy i inspiruje Polaków – dlatego wybór Pawła Wąska na ambasadora był oczywisty.
Marka WIŚNIOWSKI, od lat wspierająca polski sport, rozpoczyna tym samym nowy sezon z energią, entuzjazmem i wiarą w sukcesy reprezentacji. Paweł Wąsek już niedługo rozpocznie zimową rywalizację, a kamera będzie mu towarzyszyć aż do najważniejszego punktu sezonu – igrzysk olimpijskich we Włoszech.
REKLAMA: REKLAMA: REKLAMA: „`



