W marketingu kryptowalutowym firmy nieustannie poszukują strategii, które przyciągną uwagę użytkowników i zapewnią im najlepszą wartość budżetu reklamowego. W miarę jak kryptowaluty i technologie Blockchain zyskują na popularności, zrozumienie, jak skutecznie sprzedawać w tej branży, staje się najważniejsze.
Niedawne badanie ujawniło technikę, która może zmienić zasady gry dla reklamodawców i reklamy kryptowalut.
Wzrost uwagi na reklamach o 65%
Nowy raport MAGNA Media Trials i Adlook przedstawił kilka przekonujących wniosków. Gdy reklamy wideo były optymalizowane przed ofertą programatyczną, zaobserwowano oszałamiający wzrost uwagi o 65%, mierzony za pomocą wyników Adelaide’s Attention Unit (AU).
Wskaźnik AU wykorzystuje głębokie uczenie się do pomiaru prawdopodobieństwa przyciągnięcia uwagi przez reklamę, oceniając setki sygnałów jakości, dane śledzenia wzroku i wyniki.
Pre-Bid vs. Post-Bid Optimism. Źródło: MAGNA Global
Ten model optymalizacji pre-bid oferty kontrastuje z konwencjonalną metodą po złożeniu oferty, w której kampanie są ulepszane po złożeniu oferty. To tradycyjne podejście umożliwia reklamodawcom ocenę widoczności i pozycjonowania treści w kolejnych miejscach wyświetlania reklam.
Z drugiej strony, nowość optymalizacji pre-bid polega na jego zdolności do uwzględniania wskaźników AU poszczególnych wyświetleń. Jeszcze zanim reklama pojawi się na stronie internetowej. W konsekwencji zwiększa to wskaźniki uwagi i zapewnia bardziej ekonomiczne wydatki na reklamę.
Nie wiesz jak zoptymalizować swoje reklamy? skontaktuj się z nami
Duże oszczędności w marketingu kryptowalut
W szczególności specjaliści od marketingu kryptowalutowego mogą wykorzystać tę metodę do wzmocnienia swoich strategii. W branży, w której publiczne postrzeganie, zaufanie i świadomość mają kluczowe znaczenie, przyciągnięcie i prowadzenie uwagi konsumentów staje się niezbędne.
Rzeczywiście, to nowatorskie podejście oferuje krypto-marketerom sposób na skuteczniejsze osiągnięcie i zaangażowanie docelowych odbiorców.
CPM i CTR przed i po wylicytowaniu. Źródło: MAGNA Global
Na szerszym rynku reklamy cyfrowej implikacje tego badania są daleko idące. Reklamodawcy zaobserwowali 18-procentową oszczędność kosztów CPM dla reklam displayowych, które były optymalizowane pre-bid. Dodatkowo, reklamy wideo optymalizowane pre-bid odnotowały spadek kosztów o 42% w przeliczeniu na pełne wideo.
Pokaż swój projekt lub usługę w naszych display ads! skontaktuj się z nami
Reklamy, które chronią środowisko
Wraz z rosnącą potrzebą redukcji emisji dwutlenku węgla, integracja danych dotyczących emisji z procesem optymalizacji wykazała 28% spadek emisji na wyświetlenie. Tak duże postępy podkreślają, że wydajność nie musi odbywać się kosztem środowiska.
Treść, w której pojawiają się te reklamy, również wykazuje wyraźny efekt domina. Optymalizacja pre-bidów zmniejsza zależność od stron internetowych stworzonych na potrzeby reklam (MFA), które słyną z niskiej jakości treści i wysokiego poziomu emisji dwutlenku węgla.
Odejście branży od takowych stron, motywowane chęcią zapewnienia wysokiej jakości i odpowiedzialnego inwestowania, podkreśla zmianę priorytetów.
Ta zmiana paradygmatu w optymalizacji reklam podkreśla znaczenie strategicznego przewidywania w przestrzeni programatycznej. Dlatego też reklamodawcy kryptowalut mogą wykorzystać tę falę i zapewnić, że ich kampanie przykują uwagę w erze cyfrowej.
Zbudowane przez Ari10. Możliwość płatności BLIKZbudowane przez Ari10. Możliwość płatności BLIK