„Tydzień powitalny ARTEVO” to wydarzenie markowe roku

REHAU Window Solutions zdobywa złoto w konkursie BrandEx Award 2025

REHAU Window Solutions zdobyło pierwsze miejsce w kategorii Event konkursu BrandEx Award 2025. Jury uznało „Welcome ARTEVO Week” za wyjątkowe wydarzenie, które oznaczało wprowadzenie na rynek przełomowego rozwiązania okiennego ARTEVO, które zostało uznane za najważniejsze doświadczenie marki roku. To osiągnięcie odzwierciedla oddane wysiłki całego zespołu włożone w gruntowną realizację tej inicjatywy .

„360° World of ARTEVO” to tytuł projektu, dzięki któremu REHAU Window Solutions walczyło o prestiżową nagrodę BrandEx Award 2025. Jury ogłosiło REHAU Window Solutions zwycięzcą w kategorii Event, przyznając pierwsze miejsce za Najlepszą Aktywację Marki wraz ze złotym trofeum.

Znaczenie tego wydarzenia podkreślają opinie członków jury BrandEx Award:

„Moim zdaniem REHAU jest bez wątpienia faworytem […] ze względu na porywającą siłę narracji […] przekazywanej za pomocą emocjonalnych historii i przesłań” — stwierdziła Anja Lang z BMW Group .

„Drugi projekt (REHAU) jest moim osobistym faworytem […] biorąc pod uwagę, że musimy pokazać okno i jesteśmy poza tą branżą. Uważam, że został […] wyjątkowo wykonany, szczególnie pod względem dramatyzmu” — zauważył Michael Veidt-Molzberger, dyrektor kreatywny PASSEPARTOUT .

Firma REHAU Window Solutions ustanowiła nowy standard w globalnej komunikacji w branży okiennej.

„Dzięki temu innowacyjnemu i wszechstronnemu wydarzeniu inauguracyjnemu firma REHAU Window Solutions ustanowiła nowy punkt odniesienia w międzynarodowej branży okiennej, przekazując imponujący przekaz marki w imieniu naszych partnerów” — stwierdził Carsten Heuer, dyrektor generalny (CEO) firmy REHAU Window Solutions. „Nagroda BrandEx potwierdza nasze odrębne strategiczne pozycjonowanie jako wszechstronnego partnera i nasze dostosowane rozwiązania. Przełomowe rozwiązanie systemowe ARTEVO zdobyło już kilka wyróżnień, w tym uznanie za wyjątkową jakość, współczesny design, wyjątkowość i zrównoważony rozwój. Teraz otrzymuje zasłużone uznanie za wzorowe działania marketingowe. Ta prestiżowa nagroda służy jako katalizator pozytywnego wzrostu biznesu naszych partnerów i klientów na całym świecie” — dodał Carsten Heuer .

Nagroda BrandEx potwierdza najwyższą jakość działań marketingowych firmy REHAU Window Solutions

„Welcome ARTEVO Week jest tak samo wyjątkowy i innowacyjny jak sam system ARTEVO, zarówno jako pomysł, jak i produkt. Specjaliści ds. marketingu w REHAU Window Solutions umiejętnie przekształcili rozległe możliwości systemu ARTEVO w wydarzenie, które ustanawia nowe standardy” — podkreśla Peter Kotzur, dyrektor ds. marketingu (CMO) w REHAU Window Solutions. „Marketing REHAU Window Solutions skutecznie prezentuje okna. Profesjonaliści z branży okiennej korzystają z naszych dostosowanych, nagradzanych rozwiązań marketingowych i otrzymują narzędzia wsparcia biznesowego, które zapewniają znaczne możliwości wzrostu. Zdobycie pierwszego miejsca w konkursie BrandEx Award 2025 jest teraz dowodem i potwierdzeniem wyjątkowej narracji marki i produktu przez REHAU Window Solutions oraz wspaniałym uznaniem za oddane wysiłki całego zespołu marketingowego, któremu chciałbym raz jeszcze podziękować” — podsumowuje Peter Kotzur .

BrandEx Award to coroczne wyróżnienie, które honoruje najbardziej innowacyjną i skuteczną komunikację. Docenia wybitne doświadczenia marki i celebruje międzynarodowe modele. Podstawowymi kryteriami oceny są kreatywność i sukces wdrożenia.

REKLAMA: REKLAMA: REKLAMA:

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *