Kalendarz adwentowy Biedronki. Posiadacze karty Moja Biedronka nie skorzystają

Biedronka przygotowała dla klientów specjalną promocję. Sieć w ramach oferty „kalendarza adwentowego” oferuje szereg zniżek. Jest to oferta sezonowa bazująca na znanym i lubianym shakeomacie. Trzeba jednak pamiętać, że sama karta Moja Biedronka nie pomoże zdobyć dedykowanych ofert. Warunkiem koniecznym jest korzystanie z aplikacji mobilnej sieci. Zdjęcie

Kalendarz Adwentowy Biedronki Posiadacze Karty Moja Biedronka Nie Skorzystaja B118b71, NEWSFIN

Biedronka wystartowała ze specjalną promocją, nie wszyscy skorzystają z opcji kalendarza adwentowego /Agata Jaroszewska /INTERIA.PL/materiały prasowe Reklama

Biedronka ponownie zaskakuje klientów. Wraz z nadejściem grudnia sieć zdecydowała się na wprowadzenie świątecznej atmosfery, a wraz z nią nadeszły nowe promocje. Jedna z nich przyciąga szczególną uwagę ze względu na bardzo ograniczony czas obowiązywania. Ostatnia specjalna promocja pojawi się 24 grudnia, czyli w Wigilię

Kalendarz adwentowy Biedronki, można losować promocje

Biedronka przygotowała dla klientów nie tylko specjalną ofertę, w której znalazły się zabawki, czy kosmetyki w zestawach świątecznych. Niektórzy klienci mogą korzystać z zupełnie nowej opcji. Mowa o „Biedronkowym Kalendarzu Adwentowym”. 

Zabawa oparta jest na zasadzie działania dobrze znanego shakeomatu. Dlatego w tym przypadku posiadacze karty Moja Biedronka nie mogą liczyć na specjalne upusty, gdyż oferty zniżkowe losowane są tylko w aplikacji mobilnej. Bez aplikacji Moja Biedronka nie ma możliwości korzystania z kalendarza adwentowego Biedronki. 

Reklama

Każdy klient korzystający z aplikacji sieci, po zaktualizowaniu do najnowszej wersji, zauważy, iż okienko shakeomatu zniknęło. Zamiast niego pojawiła się animowana biedronka ubrana w czapkę mikołaja. Zmiana oprawy graficznej i dodanie zimowego akcentu to nie wszystko. 

Dwie oferty promocyjne każdego dnia w kalendarzu adwentowym Biedronki

Jak wyjaśnia sama sieć w reklamie nowej opcji w aplikacji, klienci mogą odliczać do świąt razem z Biedronką. Nowe oferty promocyjne w ramach kalendarza adwentowego pojawiają się codzienne. Aby je odkryć, trzeba potrząsnąć telefonem, tak aby napełnił się pasek, na którym siedzi animowana biedronka. 

W ramach świątecznej promocji trwającej od 1 do 24 grudnia wylosować można nie tylko personalizowane promocje na produkty spożywcze. Klienci Biedronki korzystający z aplikacji mogą także cieszyć się ze zniżek na zabawki dostępne w sklepie, dekoracje świąteczne, czy całe zestawy kosmetyków przygotowanych do wręczenia jako prezent na Boże Narodzenie.

Zdjęcie

Kalendarz Adwentowy Biedronki Posiadacze Karty Moja Biedronka Nie Skorzystaja C6c64d5, NEWSFIN

Nowa opcja w aplikacji Moja Biedronka, klienci mogą korzystać z opcji „kalendarza andwentowego” /interia /INTERIA.PL/materiały prasowe

Co ważne, promocja w ramach wylosowanej oferty z kalendarza adwentowego Biedronki aktywna jest zaledwie jeden dzień. Wygasa wraz z godzinami zamknięcia sklepów, więc klienci nie mogą liczyć na to, iż promocja z piątku, będzie aktywna w sobotę i pozwoli na zakup produktów w niższej cenie. Każdy klient ma prawo do wytrząśnięcia dziennie dwóch ofert. 

Do 24 grudnia klienci korzystający z aplikacji mogą każdego dnia odkrywać nowe, dodatkowe kupony, poszerzając tym samym dostępne do tej pory możliwości oszczędzania podczas codziennych zakupów

Biedronka

Biedronka ogłosiła „mikołajkowy prezent”

Popularna sieć dyskontów w piątek 6 grudnia ogłosiła, iż przygotowała specjalny mikołajkowy prezent. Nie dotyczy on jednak promocji i ofert skierowanych w stronę klientów. Biedronka pochwaliła się, iż w okresie przedświątecznym (przełom listopada i grudnia) otwartych zostało aż 17 nowych sklepów. W specjalnym komunikacie dodano, iż kolejne 29 sklepów przeszło gruntowne remonty i modernizacje. 

Średnia powierzchnia nowo otwieranych sklepów to 730 m². Każda placówka została wyposażona średnio w 3 kasy tradycyjne oraz 5 nowoczesnych kas samoobsługowych, co znacząco skróci czas zakupów. Przy większości sklepów powstały przestronne parkingi, ułatwiające dostęp zmotoryzowanym klientom

Biedronka

W komunikacie na temat nowych sklepów dodano, iż jednym z powodów inwestycji był fakt, iż trwający obecnie czas to okres wzmożonych zakupów przedświątecznych. Sieć chce dbać o to, aby z nowych rozwiązań i udogodnień w placówkach, korzystać mogli nie tylko klienci z dużych miast, ale także z mniejszych miejscowości w całej Polsce.

Agata Jaroszewska

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *