Ryanair szuka pracowników. W Warszawie otworzy centrum obsługi klienta

Znana sieć tanich linii lotniczych planuje otworzyć w Warszawie centrum obsługi klienta. W ten sposób przewoźnik stworzy kilkaset nowych miejsc pracy, a proces rekrutacji właśnie się rozpoczął – poinformował w środę przedstawiciel Ryanaira.

Zdjęcie

Ryanair Szuka Pracownikw W Warszawie Otworzy Centrum Obsugi Klienta 7a8fa6a, NEWSFIN

Ryanair rusza z centrum obsługi klienta w Polsce. Szuka pracowników /IDRISS BIGOU-GILLES / Hans Lucas / Hans Lucas via AFP /AFP Reklama

O planach utworzenia centrum obsługi klienta w Polsce mówił w środę przedstawiciel Ryanair podczas konferencji prasowej. To Customer Service Escalation Center, które docelowo będzie potrzebować 200 pracowników.

Ryanair otwiera centrum obsługi klienta w Warszawie

Przewoźnik zaznaczył, że centrum obsługi klienta ma wspierać pasażerów w przypadkach zakłóceń lotów, na przykład związanych z niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.

„Centrum będzie odpowiedzialne za bieżące informowanie pasażerów o opóźnieniach, szybkie przekazywanie aktualizacji w czasie rzeczywistym oraz wyszukiwanie alternatywnych połączeń w przypadku anulowanych lotów” – przekazał Ryanair.

Reklama

Projekt ma być zbudowany na „zaawansowanych narzędziach cyfrowych”, w tym rozwiązaniu opartym na sztucznej inteligencji, które „umożliwią sprawną i efektywną komunikację z pasażerem”. Jednym z takich narzędzi ma być chatbot, który obecnie jest rozwijany we współpracy z firmą Amazon. Celem jest skrócenie czasu rozmowy z klientem do 3-4 minut.

Linie lotnicze szukają 200 pracowników

W nowym centrum obsługi klienta do końca roku planowane jest zatrudnienie 200 osób. Jak wyjaśnił Michał Kaczmarzyk, prezes linii lotniczych Buzz, które należą do Grupy Ryanair, przewoźnik zamierza do września zatrudnić 100 osób, rekrutując grupy po 25 osób co miesiąc.

A jakich pracowników poszukują? Zatrudniani mają być specjaliści z zakresu obsługi klienta, IT, HR oraz administracji. Kaczmarzyk podkreśla, że będzie to dodatkowy zespół z dostępem do systemów przewoźnika. Jak zaznaczył, dotychczas obsługą klienta zajmowała się zewnętrzna firma, która nie miała takiego dostępu.

Jednocześnie zaznaczył, że umowa z zewnętrzną firmą zostanie utrzymana, aby zapewnić krótki czas oczekiwania na kontakt z przewoźnikiem.

Ryanair chce obsłużyć blisko 19 mln osób

W tym roku przewoźnik prognozuje, że obsłuży 18,6 mln osób. Jak zauważył Kaczmarzyk, „istnieje szansa, by zbliżyć się do 19 mln pasażerów„. Zapewnił, że pod względem floty, załóg oraz konserwacji samolotów przewoźnik jest w pełni gotowy na sezon zarówno letni, jak i zimowy.

Flota przewoźnika ma „z pewnością wzrosnąć”, chociaż prezes nie ujawnił szczegółów. Kaczmarzyk wspomniał, że firma ma w Polsce zarejestrowane 74 samoloty, z czego 44 bazuje na stałe w Polsce, a 30 jest rozrzucone po innych krajach. Ryanair z Polski obsługuje cały region Europy Środkowo-Wschodniej, a polski rynek jest dla przewoźnika „naprawdę istotny, stąd decyzja o dalszym inwestowaniu właśnie tutaj”.

Ryanair to irlandzki przewoźnik, który działa już w 37 krajach i lata na 234 lotniska. Linia dysponuje flotą około 600 samolotów i planuje zamówić 350 kolejnych. W Polsce Ryanair obsługuje 13 lotnisk, z czego sześć z nich to bazy.

Wideo Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. Generacja Z – konsumenci nowego formatu INTERIA.PL

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *