Awaria w BNP Paribas. Klienci nie mieli dostępu do swoich rachunków

W czwartek w godzinach porannych miała miejsce awaria w banku BNP Paribas. Klienci nie mogli zalogować się zarówno do systemu bankowości internetowej, jak i do aplikacji mobilnej. Tym samym niemożliwe było wykonanie przelewów czy skorzystanie z płatności Blik.

Awaria W Bnp Paribas Klienci Nie Mieli Dostepu Do Swoich Rachunkoacutew 29d7d95, NEWSFIN

fot. Anastasiia Skorobogatova / / Shutterstock

W czwartek (23 maja) na kilka minut przez godziną 9:00 pojawiły się pierwsze sygnały o problemach z dostępem do kont klientów BNP Paribas. "Jeśli się nie mylę, do bankowości internetowej i mobilnej w banku BNP nie można się zalogować" – informowali czytelnicy Bankier.pl w wiadomościach przesyłanych do redakcji.

"Ta witryna jest nieosiągalna" – można było przeczytać w komunikacie, który wyświetlał się zamiast strony logowania do bankowości internetowej banku BNP Paribas. Podobnie wyglądała sytuacja w przypadku aplikacji mobilnej.

Awaria w BNP Paribas. Klienci nia mają dostępu do swoich pieniędzy (BNP Paribas / mat. własne)

"Nie udało się nawiązać połączenia z bankiem. Sprawdź swoje połaczenie internetowe i spróbuj ponownie. Jeśli błąd będzie się powtarzał, skontaktuj się z bankiem i podaj kod błędu. (111)" – można było przeczytać w komunikacie pojawiającym się podczas próby zalogowania do aplikacji mobilnej BNP Paribas.

"Potwierdzamy, że w dniu 23.05. ok. godziny 9 odnotowaliśmy awarię, która spowodowała chwilowe ograniczenie dostępu do kanałów bankowości elektronicznej GOonline oraz GOmobile dla naszych Klientów. Utrudnienia trwały łącznie ok. 40 minut. Wszystkie usługi są już w pełni dostępne" – poinformowało biuro prasowe BNP Paribas w odpowiedzi przesłanej do redakcji.

Bankier.pl

DF

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *