Co z zakupami i zamówieniami klientów Neonet?

Neonet złożył wniosek o postępowanie restrukturyzacyjne. Sklepy tej sieci są otwarte, zamawiać można też on-line. Zadzwoniliśmy na infolinię, by dowiedzieć się, czy złożone zamówienia będą realizowane. Oświadczenie wydała też spółka.

Neonet powstało w 2003 r. we Wrocławiu. Zdjęcie ilustracyjne (PAP, Maciej Kulczyński)

Przypomnijmy, że w czwartek Krajowy Rejestr Zadłużonych poinformował, że wobec sieci sklepów z elektroniką i AGD pod szyldem Neonet toczy się postępowanie o ogłoszenie upadłości. W piątek rano sklepy tej sieci zostały otwarte, a dzień wcześniej oficjalnie zainaugurowano działalność najnowszej placówki Neonet w Kępnie. Cały czas można też składać zamówienia on-line.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Powrót niedziel handlowych. Polacy podzieleni

Wniosek o upadłość Neonet. Co z zakupami?

Zadzwoniliśmy na numer infolinii Neonetu dla konsumentów. Od konsultanta infolinii Neonet dostaliśmy zapewnienie, że zamówienia można składać normalnie, zarówno na te produkty, które można kupić na raty, jak i te za gotówkę. Usłyszeliśmy również, że nie powinno być problemów z zakupami zrobionymi teraz – z myślą o świętach – tak, by dotarły przed Bożym Narodzeniem.

Serwis wirtualnemedia.pl zwrócił uwagę na doniesienia z ostatnich dni o tym, że Neonet ma odmawiać realizacji niektórych zamówień. „Dzień przed premierą PlayStation Portal dają znać, że jednak nie uda im się zrealizować zamówienia złożonego 3 tygodnie temu, bo mają za mało sprzętu” – napisał Marcin Kosman na platformie X (d. Twitter).

Neonet: sklepy stacjonarne i on-line będą sprzedawać

Sieć wydała już oficjalny komunikat, w którym wyjaśnia, że złożyła wniosek o postępowanie restrukturyzacyjne, a nie upadłościowe.

„W toku trwającego procesu restrukturyzacji, żaden Klient sieci Neonet nie odczuje trudności i problemów w zakupach oraz obsłudze obecnych oraz przyszłych zamówień realizowanych w sklepach stacjonarnych oraz online. Podjęte kroki nie mają wpływu na procesy sprzedażowe oraz prawa konsumentów” – czytamy w komunikacie.

Zarówno sklepy stacjonarne jak i sklepy internetowe nadal będą prowadzić sprzedaż, a wysyłki będą realizowane zgodnie z zamówieniami – dodaje Neonet.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *