Karta Moja Biedronka nie tylko Polakom. Biedronka wydała ważny komunikat

Biedronka wydała właśnie komunikat w sprawie Karty Moja Biedronka. W wiadomości sieć przekazuje, że zainteresowanie korzystaniem z Karty Moja Biedronka oraz aplikacji Biedronka rośnie de facto z miesiąca na miesiąc. W efekcie przekłada się to na oszczędności, jakie zachowują w kieszeniach Polacy, korzystający z programu lojalnościowego Biedronki. Dyskonter ma także niespodziankę dla klientów z Polski – okazuje się, że nie tylko Polacy chętnie korzystają z Karty Moja Biedronka. Zdjęcie

Karta Moja Biedronka Nie Tylko Polakom Biedronka Wydala Wazny Komunikat 5269a78, NEWSFIN

Karta Moja Biedronka nie tylko Polakom. Biedronka wydała ważny komunikat. /Przemysław Terlecki /INTERIA.PL

Reklama

  • Karta Moja Biedronka jest masowo używana przez Polaków. Jak ujawniła Biedronka w komunikacie, z jej karty lojalnościowej korzysta kilkanaście milionów obywateli kraju.
  • Używanie Karty Moja Biedronka i aplikacji Biedronka to przede wszystkim oszczędności. Te Biedronka liczy w miliardach.
  • Niespodzianką dla polskich klientów może być fakt, że Karta Moja Biedronka wydawana jest także klientom z zagranicy. Takich posiadaczy karty jest już ponad pół miliona.

Biedronka właśnie wydała ważny komunikat w sprawie Karty Moja Biedronka. Okazuje się, że korzystanie z programu lojalnościowego dyskontera jest w Polsce niezwykle popularne. Jak wskazuje bowiem sieciówka, w Polsce jest już 17 mln Kart Moja Biedronka. Kolejne 9 mln osób posiada aplikację Biedronka na telefonie. Z komunikatu wynika, że te liczby sukcesywnie rosną.

Biedronka zadowolona z popularności Karty Moja Biedronka. Aplikacja też coraz popularniejsza

17 mln Kart Moja Biedronka i 9 mln aplikacji zainstalowanych na telefonach to wynik, który Biedronka ogłosiła triumfalnie. Równie duże wrażenie może robić skala wzrostów dotycząca użytkowników kart i aplikacji lojalnościowej sieci. Jeszcze w sierpniu 2022 roku, jak wskazuje Biedronka, miesięcznie Karta Moja Biedronka używana była 85 mln razy. W lipcu 2023 roku ten wynik wzrósł do 101,5 mln, a w sierpniu bieżącego roku osiągnął 103 mln użyć Karty Moja Biedronka w miesiącu.

W 2023 roku każdy miesiąc dotąd kończony był z wysokim przyrostem odsetka osób korzystających z programu lojalnościowego Biedronki. – W 2023 roku nie było miesiąca w porównaniu z rokiem poprzednim, aby sieć Biedronka nie odnotowała wzrostów między 10 a 20 proc. w liczbie transakcji zawieranych przez klientów w oparciu o kartę lojalnościową – czytamy w komunikacie sieci Biedronka.

Karta Moja Biedronka to przede wszystkim oszczędności. Biedronka liczy je w miliardach złotych

Z programu lojalnościowego Biedronki klienci korzystają przede wszystkim dla promocji, zniżek i ofert specjalnych, słowem – by zaoszczędzić pieniądze. Jak pokazała Biedronka, faktycznie jest to możliwe z użyciem Karty Moja Biedronka. W całym 2022 roku klienci Biedronki, zgodnie z wyliczeniami samej sieci, mieli zaoszczędzić 7,7 mld zł dzięki korzystaniu z programu lojalnościowego.

Wynik ten już został pobity w 2023 roku. Od stycznia do sierpnia 2023 roku Karta Moja Biedronka używana przez klientów miała przynieść już 8 mld zł oszczędności. Taki wynik udało się osiągnąć w 8 miesięcy, ponieważ od początku tego roku liczba ofert promocyjnych sieci, oferowanych posiadaczom karty i użytkownikom aplikacji zanotowała ponad 90 proc. wzrost.

Jeszcze więcej zaoszczędzisz z shakeomatem. W tydzień klienci Biedronki zachowują miliony

Jeszcze bardziej można podkręcić zaoszczędzoną kwotę z shakeomatem. Jak pochwaliła się Biedronka w komunikacie, uruchomienie podwójnego shakeomatu, czyli zmiana z jednej spersonalizowanej promocji dziennie na dwie, pozwala klientom Biedronki na zaoszczędzenie jeszcze więcej. – Dzięki shakeomatowi każdego tygodnia oszczędzają 7,9 mln zł, które wydaliby gdyby nie korzystali z aplikacji – podaje Biedronka.

Niespodzianka dla klientów Biedronki. Z Karty Moja Biedronka korzystają też Niemcy, Czesi i inni

Niespodzianką dla klientów Biedronki bez wątpienia jest fakt, że z Karty Moja Biedronka korzystają nie tylko Polacy. Ogromnym powodzeniem cieszy się ona wśród naszych sąsiadów, którzy nierzadko specjalnie przyjeżdżają do Polski na zakupy. – Popularność programu lojalnościowego sieci Biedronka wykracza już poza granice Polski – chwali się Biedronka. Stale rośnie liczba regularnie odwiedzających sklepy sieci klientów z zagranicy, którzy do tego korzystają z Karty Moja Biedronka.

5 narodów, które mieszkają dookoła naszego kraju, szczególnie polubiło zakupy w Biedronce z użyciem Karty Moja Biedronka. To Niemcy, Czesi, Słowacy, Ukraińcy i Litwini. Setki tysięcy ludzi z zagranicy posiada kartę lojalnościową sieci – w sumie to ponad pół miliona ludzi (506 tys. osób). Tak sytuacja wygląda w liczbach:

  • Czesi – 270 tys. osób,
  • Ukraińcy – 90 tys. osób,
  • Litwini – 50 tys. osób,
  • Niemcy – 49 tys. osób,
  • Słowacy – 47 tys. osób.

Przemysław Terlecki 

Źródło

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *