Bank PKO BP wydał oświadczenie. Nie jest to jedyne

Bank PKO BP przekazał swoim klientom wiadomość. „Jeśli to możliwe, prosimy o wcześniejsze przeprowadzenie wszystkich niezbędnych transakcji” – czytamy w komunikacie. ING Bank Śląski również wysłał powiadomienie dotyczące potencjalnych wyzwań w niedalekiej przyszłości. W tym przypadku lista ograniczonych usług jest znacznie szersza. Klienci nie będą mogli korzystać z bankomatów, dokonywać płatności za pomocą Blika ani wykonywać niektórych przelewów.

Zdjęcie

Bank Pko Bp Wyda Owiadczenie Nie Jest To Jedyne 75ed42d, NEWSFIN

PKO BP wydał oświadczenie, do klientów zwrócił się także ING Bank Śląski / 123RF/PICSEL Reklama

PKO BP po raz kolejny powiadomiło swoich klientów o nadchodzących problemach z dostępem do niektórych usług. Największy bank w Polsce nie jest w tym odosobniony. ING Bank Śląski również wydał oświadczenie dotyczące istotnych informacji o potencjalnych wyzwaniach , na które klienci powinni być przygotowani.

PKO BP wydało oświadczenie, klienci powinni być poinformowani

Klienci PKO BP musieli w ostatnich dniach ponownie przygotować się na zakłócenia. Bank podkreślił w specjalnym ogłoszeniu, że w środę 27 marca użytkownicy aplikacji bankowości mobilnej powinni spodziewać się tymczasowych zakłóceń w jej funkcjonowaniu.

Reklama

W środę 26.03.2025 r. w godzinach 23:00–23:59 zaplanowaliśmy konserwację techniczną . W tym czasie dostęp do aplikacji IKO, w tym płatności zbliżeniowych za pośrednictwem telefonu komórkowego, zostanie tymczasowo przerwany” – poinformował PKO BP.

Bank przeprosił za wszelkie niedogodności i podkreślił, że płatności kartą będą nadal działać bez zakłóceń. „Jeśli to możliwe, prosimy o wcześniejsze przeprowadzenie wszystkich niezbędnych transakcji” – apelował PKO BP.

Problemy zgłasza nie tylko PKO BP, ale i ING Bank Śląski

PKO BP wydał oświadczenie dotyczące potencjalnych problemów, z którymi klienci mogą się zetknąć od środy 26 marca. ING Bank Śląski wybrał inne podejście i już wcześniej w tym tygodniu wskazał, że nadchodzący weekend będzie świadkiem tymczasowych przerw w świadczeniu usług . Klienci mają więc dużo czasu na przygotowanie się, ale należy zauważyć, że lista wyzwań jest wyjątkowo długa i wpływa na kluczowe funkcje.

Przerwa techniczna w ING Banku Śląskim zaplanowana jest na noc z soboty (29.03) na niedzielę (30.03) , w momencie przestawienia zegarów i przejścia z czasu zimowego na letni . Nastąpi to o godzinie 3:00 rano, kiedy wskazówki zegarów powrócą do godziny 2:00 w nocy. ING Bank Śląski zamierza przeprowadzić prace konserwacyjne w godzinach 23:30–6:00 rano.

W nocy z 29 na 30 marca, przez ponad 6 godzin, klienci ING Banku Śląskiego doświadczą niemal całkowitego zawieszenia dostępu do niektórych usług . Bank wyjaśnia, że w tym okresie konserwacji dostęp do następujących usług będzie utrudniony:

  • Bankomaty i wpłatomaty,
  • Platforma bankowości internetowej Moje ING i aplikacja mobilna Moje ING
  • Bankowość internetowa ING Business i jej wersja mobilna,
  • Płatności BLIK,
  • przelewy ekspresowe,
  • płatności online za pośrednictwem Pay with ING,
  • płatności online wymagające dodatkowego uwierzytelnienia (3DSecure),
  • specjalny interfejs PSD2,
  • Nie będzie możliwości zakupu produktów w Moim ING oraz na stronie internetowej www.ing.pl (w tym kredytów i kont, w tym oszczędnościowych).

Na zakończenie komunikatu ING Bank Śląski – podobnie jak PKO BP – pragnie przeprosić swoich klientów za wszelkie niedogodności.

Agata Jaroszewska

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *