Zmiany w strukturze zarządzania BMI Polska

BMI Polska, część międzynarodowej Grupy BMI – czołowego producenta kompleksowych systemów dachowych i hydroizolacyjnych – ogłasza zmiany w strukturze zarządzania, które są wynikiem realizacji wieloletniej strategii firmy.

W ramach procesu transformacji powstał nowy klaster regionalny Grupy, obejmujący Polskę, Niemcy oraz kraje bałtyckie. Dyrektorem Zarządzającym nowego regionu został Eugenio Cecchin.

W związku z implementacją nowej struktury, CEO BMI Polska, Konrad Machula, rezygnuje z pełnienia funkcji Dyrektora Zarządzającego Regionu East-North BMI Group oraz Prezesa Zarządu BMI Polska.

Konrad Machula objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego BMI Polska w 2018 roku. W ciągu siedmiu lat pracy zrealizował proces fuzji firm Braas i Icopal. Jego wieloletnie doświadczenie w zakresie strategii, finansów i organizacji było kluczowe w kierowaniu w trakcie łączenia spółek oraz w procesie transformacji cyfrowej oraz digitalizacji procesów biznesowych. Z otwartością na nowoczesne technologie i metody zarządzania, z niezłomnym zaangażowaniem w działania firmy, zapewnił silne oraz konsekwentne przywództwo w burzliwym i dynamicznie zmieniającym się rynku. Miał znaczący wpływ na rozwój biznesu BMI w Polsce oraz na stworzenie silnej kultury organizacyjnej, synergicznie łączącej zespoły dwóch uznanych marek w jedną drużynę BMI.

Artur Gałka, dotychczasowy Dyrektor Handlowy BMI Polska, przejmuje odpowiedzialność za wszystkie działania komercyjne firmy w Polsce. To naturalny krok, będący wynikiem jego dotychczasowego zaangażowania oraz roli, jaką pełnił w rozwijaniu strategii sprzedaży oraz współpracy z kluczowymi partnerami biznesowymi.

Z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą i zespołami w branży materiałów budowlanych, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym, Artur Gałka wnosi do nowej roli silne kompetencje strategiczne, operacyjne i przywódcze. Jego praktyczne podejście, nastawienie na wyniki oraz zdolność integrowania zespołów wokół wspólnych celów będą kluczowe w dalszym rozwoju modelu biznesowego BMI w Polsce.

Wprowadzone zmiany są zgodne ze strategią Grupy BMI, skoncentrowaną na umacnianiu pozycji rynkowej, konsolidacji operacyjnej, zwiększeniu efektywności oraz dalszym rozwoju oferty produktowej i jakości obsługi klienta.

REKLAMA: REKLAMA: REKLAMA:

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *