GROHE partnerem EuroSkills 2023 – europejska edycja konkursu dla młodych profesjonalistów odbędzie się w dniach 5-9 września w Gdańsku

Już niedługo, w dniach od 5 do 9 września na stadionie Polsat Plus Arena Gdańsk, w halach kongresowo-wystawienniczych Amber Expo i na terenach do nich przyległych odbędzie się EuroSkills Gdańsk 2023 – międzynarodowe zawody umiejętności branżowych. Marka GROHE jest głównym partnerem wydarzenia w kategorii „Instalacje grzewcze i sanitarne”.

Międzynarodowe wydarzenie dla profesjonalistów

EuroSkills to największe w Europie wydarzenie, które promuje kształcenie zawodowe i doskonalenie umiejętności przez młodych profesjonalistów. Po raz pierwszy odbędzie się ono w Polsce. Gdańsk ugości ponad 600 zawodników z 32 krajów, którzy uczestniczyć będą w 43 różnych konkurencjach. Floryści, kucharze, mechanicy samochodowi, spawacze, informatycy czy instalatorzy staną do rywalizacji o medale w specjalnie przygotowanych zadaniach. Wszystko w imię podnoszenia kompetencji zawodowych, wymiany dobrych praktyk oraz budowania partnerstw edukacyjno-biznesowych. Szacuje się, że EuroSkills 2023 zgromadzi ponad 100 tys. widzów z Polski i z zagranicy. Będzie to też kolejna szansa dla naszych krajowych reprezentantów, którzy z poprzedniej edycji przywieźli trzy medale. EuroSkills to jednak nie tylko konkurs. Inicjatywie będą towarzyszyć rozmaite wydarzenia, takie jak pokazy, wystawy, konferencje i seminaria branżowe, a także strefy „Try a skill” czy targi szkół. Całość rozpocznie się 5 września widowiskową ceremonią otwarcia na stadionie, podczas której odbędzie się parada drużyn narodowych. Z kolei 9 września będzie miała miejsce ceremonia wręczania medali.

Marka GROHE wspiera młodych profesjonalistów

Firma GROHE już dwukrotnie wspierała SkillsPoland – największy konkurs branżowy w kraju, kierowany do uczniów szkół branżowych, studentów kierunków technicznych oraz do osób rozpoczynających swoją karierę zawodową. Wydarzenie pełni funkcję eliminacji do konkursów EuroSkills i WorldSkills, którego GROHE jest partnerem od 2022 roku. W taki sposób firma GROHE w pełni dołączyła do uznanych marek, które pomagają rozwinąć skrzydła młodym ludziom zainteresowanym budowaniem swoich umiejętności zawodowych.

Branża sanitarna zmaga się z coraz większym zapotrzebowaniem na wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów, dlatego wspieranie takich inicjatyw, jak konkursy EuroSkills i WorldSkills, ma kluczowe znaczenie dla rozwoju całej specjalizacji. Marka GROHE angażując się jako partner w kategorii "Instalacje grzewcze i sanitarne", aktywnie wspiera edukację i rozwój zawodowy młodych adeptów sztuki instalatorskiej. Dbałość o rozwijanie umiejętności zawodowych wśród młodzieży przekłada się na podnoszenie jakości usług w przyszłości.

Marka GROHE realizuje cel, jakim jest wsparcie młodych instalatorów także w ramach programu GIVE (skrót od GROHE Installer Vocational Training & Education) oraz poprzez rozwiązania z portfolio GROHE Professional. Współpracując z ponad 70. instytucjami w całym regionie EMENA, firma tworzy nowoczesne sale szkoleniowe oraz przygotowuje materiały edukacyjne dostosowane do współczesnych standardów. Dodatkowo, organizuje liczne szkolenia, skupiające się na rozwijaniu umiejętności praktycznych i teoretycznych w dziedzinie instalacji grzewczych i sanitarnych. Po ukończeniu tych programów, uczestnicy nie tylko zdobywają cenne umiejętności, ale również otrzymują wsparcie w procesie znalezienia pracy lub mają możliwość uczestniczenia w programach praktyk realizowanych u jednego z partnerów GROHE. Działając w tej roli, zapewnia młodym adeptom możliwość praktycznego stosowania zdobytej wiedzy w realnych sytuacjach zawodowych. Program GIVE realizowany jest już w 32 szkołach i uczelniach technicznych w Polsce. Firma otworzyła w naszym kraju 13., w pełni wyposażonych sal szkoleniowych.

 

Więcej informacji o programie GIVE dostępnych jest na platformie GROHE X.

 

 

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *