Showroom Lenovo oraz Motorola usytuowany jest w Warszawie w budynku Prudential. Wstęgę przecinają: Matt Dobrodziej, SVP EMEA President w Lenovo, Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska, Sylwia Machik-Kochan, General Manager Motorola Polska, Alberto Spinelli, EMEA Chief Marketing Officer oraz Head of Global Advertising w Lenovo, a także Ivan Bozev, General Manager Central Eastern Europe i Central Asia w Lenovo.
Materiał powstał we współpracy z firmami Lenovo i Motorola
Polska to dla nas rynek o kluczowym znaczeniu – największy w całym regionie Europy Wschodniej i Azji Środkowej. Biorąc pod uwagę osiągnięcia, które tutaj zdobyliśmy, stwierdziliśmy, że to doskonałe miejsce, aby zaprezentować nasze pełne portfolio produktów – mówi Matt Dobrodziej, SVP & EMEA President w Lenovo.
Nowo otwarty showroom, który zainaugurowano 2 kwietnia, znajduje się w centrum Warszawy, w zabytkowym budynku Prudential, w Hotelu Warszawa. Na powierzchni 200 mkw. marki Lenovo i Motorola prezentują bogaty asortyment produktów, w tym tablety, akcesoria, laptopy, sprzęt gamingowy, monitory oraz smartfony Motorola.
– To miejsce, w którym klienci mogą nie tylko zapoznać się z naszymi urządzeniami, ale także doświadczyć, jak sztuczna inteligencja wpływa na codzienną produktywność oraz jak bezpiecznie poruszać się w cyfrowym świecie z pomocą naszych rozwiązań. Koncepcja showroomu nie polega jedynie na sprzedaży. Naszym priorytetem jest budowanie głębszej relacji z technologią. Im lepiej użytkownik pozna produkt, tym chętniej i skuteczniej będzie go wykorzystywać – podkreśla Matt Dobrodziej.
– Nasz showroom stanowi również przestrzeń do organizacji warsztatów, spotkań biznesowych i dyskusji z interesariuszami polskiego sektora technologicznego. To unikalne miejsce sprzyjające wymianie myśli, inspiracji i wspólnemu kształtowaniu przyszłości – dodaje.
O inwestycję Lenovo ubiegało się aż 30 innych rynków. – Wiele krajów pragnęło, by showroom pojawił się u nich, ale Warszawa okazała się najlepszym wyborem. Polska ma dla Lenovo strategiczne znaczenie. Tutaj zdobyliśmy pozycję lidera w wielu kategoriach, dlatego zależy nam, aby polskie społeczeństwo rozwijało się wspólnie z nami i naszą technologią. Chcemy nie tylko dostarczać ją, ale również prezentować oraz przybliżać jej możliwości – mówi Wojciech Zaskórski, General Manager w Lenovo Polska.
Strategia dla Europy
Lenovo wdraża strategię „Made in Europe – For Europe”, której kluczowym elementem jest nowoczesna fabryka zlokalizowana na Węgrzech. Do tej pory zakład w Üllő zrealizował ponad 120 milionów zamówień, stanowiąc ważny fil