Jako wiodący globalny ekosystem blockchain, chcemy pokazać, w jaki sposób aktywa cyfrowe i innowacje blockchain mogą wspierać rozwój polskiego sektora finansowego i tworzyć nowe możliwości dla inwestorów, mówi Łukasz Pierwienis, CEO Binance Polska.
Globalna giełda kryptowalut Binance będzie współpracować ze studiem Bankier TV podczas tegorocznej konferencji Invest Cuffs, zaplanowanej na 28-29 marca w Krakowie. Binance zamierza zaznaczyć swoją obecność na tym wydarzeniu, które co roku przyciąga tysiące inwestorów.
– W Polsce około 3 mln obywateli posiada kryptowaluty – podaje Accenture. Liczba ta przekracza o ponad milion liczbę Polaków posiadających konta w domach maklerskich. Polska jest jednym z naszych głównych rynków, a nowo wprowadzona opcja wpłat w PLN za pośrednictwem BLIKA podkreśla nasze zaangażowanie w dostosowywanie usług do potrzeb polskich użytkowników, zwiększając tym samym dostępność usług kryptowalutowych na polskim rynku – podkreśla Łukasz Pierwienis, CEO Binance Polska.
Zobacz takżeRozpocznij swoją podróż w kierunku bezpiecznych inwestycji – sprawdź nasz przewodnik po obligacjach skarbowych!
– Dlatego z przyjemnością bierzemy udział w tegorocznym Invest Cuffs, aby podzielić się naszymi spostrzeżeniami na temat aktywów cyfrowych. Jako wiodący globalny ekosystem blockchain chcemy pokazać, w jaki sposób aktywa cyfrowe i technologia blockchain mogą rozwijać polski sektor finansowy i tworzyć nowe możliwości dla inwestorów – dodaje Łukasz Pierwienis.
Binance organizuje dwa specjalne wydarzenia we współpracy z Invest Cuffs.
– Wydarzenia takie jak Invest Cuffs są kluczowe dla promowania znaczących dyskusji na temat przyszłości finansów, łącząc tradycyjne inwestycje z szybko zmieniającą się sferą aktywów cyfrowych. Dlatego oprócz naszego udziału w panelach, Binance zapewni wyjątkową okazję do spotkania ekspertów branżowych, wzięcia udziału w inspirujących dyskusjach i nawiązania kontaktów. Organizujemy ekskluzywne wydarzenie instytucjonalne skierowane do osób z sektora finansowego – w tym zarządzających aktywami, HNWI, funduszy hedgingowych, banków, doradców majątkowych, biur rodzinnych i traderów o wysokiej częstotliwości. Ponadto 27 marca zorganizowaliśmy specjalne wydarzenie społecznościowe dla użytkowników Binance i entuzjastów kryptowalut, aby mogli bezpośrednio współpracować z naszym zespołem – mówi Natalia Kosińska, Marketing Manager w Binance Poland