12 czerwca 2024 r. rozstrzygnięta została dziewiąta edycja konkursu WIZJERY. Podczas uroczystej gali nagrodzono najbardziej kreatywnych i innowacyjnych profesjonalistów z branży nieruchomości. W tym roku nagrody zostały przyznane w ośmiu kategoriach dedykowanych pośrednikom nieruchomości i deweloperom.
Za nami uroczysta gala i wieczór pełen emocji. Po raz kolejny w konkursie skierowanym do branży nieruchomości wyróżnieni zostali najlepsi deweloperzy oraz agenci i pośrednicy obrotu nieruchomościami. Nagrodziliśmy ich m.in. za kreatywność i innowacyjność, wpływ na rozwój branży, profesjonalizm i skuteczne kampanie promocyjne. Konkurs objął łącznie osiem kategorii, w tym najlepsze prezentacje nieruchomości i ekotrendy.
Celem konkursu WIZJERY jest promowanie wysokich standardów prezentacji ogłoszeń sprzedaży i wynajmu nieruchomości z segmentu popularnego oraz luksusowego. Doceniamy i nagradzamy wysiłek i zaangażowanie pośredników oraz deweloperów w profesjonalne i jakościowe przygotowanie ogłoszeń, w tym zwłaszcza zdjęć i filmów. Wspieramy najlepsze praktyki, które ułatwiają użytkownikom naszych serwisów poszukiwania wymarzonego mieszkania lub domu. Wyróżniamy przedsiębiorców, którzy odważnie wprowadzają proekologiczne rozwiązania, nowe technologie i udogodnienia dla mieszkańców w swoich projektach mieszkaniowych, dlatego ponownie przyznaliśmy nagrody deweloperom w trzech specjalnie przygotowanych dla nich kategoriach. W tegorocznej edycji doceniliśmy również najlepszą jakość ogłoszeń oraz całokształt pracy na rynku, przyznając nagrody w dwóch kategoriach specjalnych
– mówił Łukasz Szymak, Prezes Zarządu Grupy Morizon-Gratka.
Najlepsza prezentacja nieruchomości z segmentu popularnego
Statuetkę w tej kategorii zdobyło chorzowskie biuro Księżyk&Podzimska Nieruchomości za kreatywne i atrakcyjne ukazanie potencjału nieruchomości w segmencie popularnym z uwzględnieniem nie tylko aspektów estetycznych, ale także praktycznych i funkcjonalnych oraz umiejętność dostosowania oferty do oczekiwań potencjalnych nabywców.
Wyróżnienie otrzymało biuro nieruchomości Bracia Sadurscy z Krakowa za umiejętność wydobycia potencjału nieruchomości z segmentu popularnego, oryginalną i estetycznie przygotowaną prezentację nieruchomości z trafnym i ciekawym podkreśleniem jej zalet oraz dbałość o detale w ofercie.
Najlepsza prezentacja nieruchomości z segmentu luksusowego
Jury w tej kategorii nagrodę główną przyznało biuru nieruchomości Royal Space z Krakowa za doskonałe wyeksponowanie wyjątkowego charakteru nieruchomości z segmentu luksusowego, wybitną prezentację, która wyróżnia się nie tylko estetyką i dbałością o detale, ale przede wszystkim głębokim zrozumieniem i przemyślanym ukazaniem unikalnych atutów mieszkania.
Wyróżnienie trafiło do warszawskiej agencji nieruchomości Partners International za perfekcyjne przygotowanie prezentacji nieruchomości luksusowej, w sposób, który zachwyca i inspiruje, ale także podkreśla prestiż i wyjątkowość mieszkania oraz umiejętne budowanie emocji, prowadzące do głębokiego zaangażowania klientów.
Najlepsza video prezentacja nieruchomości z udziałem pośrednika
Pierwsze miejsce w tej kategorii zajęła wrocławska agencja nieruchomości idea-INVEST Nieruchomości za wysoką jakość produkcji, profesjonalne wykorzystanie potencjału materiału wideo, przemyślaną, efektywną i angażującą widza prezentację, która oddaje atmosferę i potencjał oferowanej nieruchomości oraz umiejętność budowania relacji z widzem.
Jury zdecydowało się wyróżnić wrocławskie biuro SDP Nieruchomości za znakomitą jakość produkcji, przemyślaną, efektywną i dynamiczną prezentację, która oddaje charakter i walory mieszkania oraz za zdolność budowania relacji z widzem.
Najlepsza wizualizacja i kampania promocyjna inwestycji deweloperskiej
Kategorię wygrała krakowska firma LV Development za kreatywne i innowacyjne podejście do prezentacji inwestycji, niezwykłą precyzję i dbałość o detale w wizualizacjach, wybitnie zorganizowaną kampanię promocyjną obejmującą zintegrowane działania w mediach oraz skuteczne budowanie zainteresowania inwestycją.
Wyróżnienie w kategorii otrzymała warszawska grupa Home Invest za efektowne i niezwykle realistyczne przygotowanie wizualizacji, profesjonalizm, zaangażowanie oraz nowatorskie podejście do kampanii promocyjnej inwestycji deweloperskiej oraz spójne i starannie zaplanowane działania marketingowe.
Najlepsze wykorzystanie ekotrendów lub nowych technologii w inwestycji deweloperskiej
Główna nagroda stała się własnością firmy Dom Development za wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju w projekcie inwestycji mieszkaniowej, wybitne wykorzystanie ekotrendów, integrację nowoczesnych rozwiązań technologicznych z ekologicznym podejściem i działania będące inspiracją i motorem napędowym dla całej branży nieruchomości.
Najlepsza inwestycja z udogodnieniami dla mieszkańców
Statuetkę otrzymała firma NOHO Investment za krakowską inwestycję Młyny Mogilska, która zmienia sposób, w jaki mieszkańcy doświadczają codziennego życia we własnej przestrzeni, świadome projektowanie i implementowanie różnorodnych udogodnień dla mieszkańców, zaangażowanie w budowanie lokalnej społeczności oraz tworzenie miejsc, które wspierają jej harmonijny rozwój.
Wyróżnienia otrzymało INPRO za wysokie standardy architektoniczne gdańskiej inwestycji Osiedle Koncept, starannie zaplanowaną przestrzeń wspólną z dostępem do udogodnień dla mieszkańców oraz zrównoważone podejście do zagospodarowania terenu z uwzględnieniem potrzeb lokalnej społeczności. Wyróżniona została również DOMESTA za innowacyjne podejście do projektowania gdańskiej inwestycji mieszkalnej Nowe Południe, uwzględniające potrzeby społeczności i oferujące szeroki zakres udogodnień oraz stworzenie przyjaznej mieszkańcom przestrzeni, która sprzyja integracji społecznej i aktywnemu spędzaniu czasu.
Najlepsza jakość ogłoszeń nieruchomości w Polsce
W pierwszej z kategorii specjalnych nagrodę główną zdobyło warszawski biuro nieruchomości En Casa Premium Real Estate za kreatywne podejście do prezentacji nieruchomości, wysoką jakość wizualną, przejrzystość, poprawność językową, kompletność i atrakcyjność ogłoszeń, a także wykorzystanie nowoczesnych technologii i personalizację treści w ofertach.
Wyróżnienie w tej kategorii powędrowało do biura pośrednictwa nieruchomości Homfi z Krakowa za doskonałą jakość wizualną, umiejętność wyeksponowania istotnych aspektów nieruchomości w sposób atrakcyjny i ciekawy oraz odpowiednie dostosowanie oferty do współczesnych standardów estetycznych i preferencji odbiorców.
Całokształt pracy na rynku nieruchomości
Prestiżowy tytuł w drugiej kategorii specjalnej za całokształt pracy na rynku nieruchomości trafiło do sieci biur nieruchomości Freedom.
Drugą nagrodę ex aequo w tej kategorii jury przyznało deweloperowi Develia.
Nagroda specjalna od Grupy Morizon-Gratka
Nagrodę dla firmy, która przyczynia się znacząco do rozwoju rynku deweloperskiego oraz gra istotną rolę w kształtowaniu polskiej gospodarki Grupa Morizon-Gratka przyznała Dom Development.
Za weryfikację zgłoszeń i wybór zwycięzców w konkursie WIZJERY’24 odpowiadała kapituła złożona z ekspertów w składzie: Łukasz Szymak – Prezes Zarządu Grupy Morizon-Gratka, Renata Piechutko – Prezydent Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości, Mateusz Kaczorowski – Prezes Zarządu BCK SPON, Martyna Szczawińska – Home Stagerka Saper Nieruchomości, Iza Miks-Kożuchowska – ekspert rynku nieruchomości, trener i szkoleniowiec, Marzena Zajkowska – Wiceprezes DOSPON, Anna Juchimiuk – Dyrektor Marketingu Grupy Morizon-Gratka oraz Monika Perekitko – Wiceprezes Zarządu Polskiego Związku Firm Deweloperskich.
W trakcie gali konkursowej odbył się również panel dyskusyjny z udziałem ekspertów z branży. O tym, dokąd zmierza polski rynek nieruchomości rozmawiali: Maciej Wandzel –Prezes PZFD, Prezes Soho Development; Renata Piechutko – Prezes Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości; Łukasz Szymak – Prezes Grupy Morizon-Gratka Sp. z o. o. oraz Karol Dzięcioł – Doradca Zarządu ds. rozwoju i biznesu w Develia S.A.
Zobacz skrót wydarzenia. Pełna fotorelacja wkrótce!
Autorem fotorelacji z gali WIZJERY 2024 jest Mikołaj Żurkowski/mikolajzurkowski.pl.