Albo podążasz za trendami, albo je wyznaczasz. Homfi od początku stawiało na to drugie i nie planuje zmiany kursu. Wszystko zaczęło się w pokoju studenckim założyciela agencji, Adama Nowodworskiego. Dziś firma jest znana z innowacyjnego podejścia do sprzedaży, systemu sprzedaży Homfi i przełomowej metody obsługi klientów zorientowanych na popyt, wykorzystującej własny CRM. Zwinna i nowoczesna, działa płynnie jak dobrze naoliwiona maszyna. Nic dziwnego, że wzięła udział w nowym programie TVN „Zróbmy sobie dom”.
Zaangażowanie agencji w eksplorację nowych możliwości przyniosło jej już liczne prestiżowe nagrody: tytuł Lidera Nieruchomości Otodom (2019 i 2021), Złoty Laur Konsumenta (2023), Grand Prix Laur Konsumenta (2024) oraz prestiżową nagrodę European Property Awards (2024). Każde z tych wyróżnień jest wyrazem uznania dla misji, którą agencja konsekwentnie realizuje od 2011 roku: profesjonalizacji usług w branży nieruchomości poprzez technologię, autorskie procesy i niezmienną jakość .
Jakie tematy znajdziesz w tym artykule?
- Technologia jako rdzeń marki homfi
- homfi = innowacje w sektorze nieruchomości
- Siła zespołu przekraczająca 100 członków
- SPRAWDŹ: Oferta Homfi w Otodom
- Stolica Polski, standardy światowe
- Jak mówią eksperci w ostatnim odcinku programu „Zbudujmy dom”
- ZOBACZ TAKŻE: Eksperci Homfi na planie programu TVN „Zróbmy dom”
Technologia jako rdzeń marki homfi
W sektorze, w którym większość uczestników polega na gotowych rozwiązaniach, homfi od samego początku stawiało na autonomię technologiczną . Można by nawet odnieść wrażenie, że nie jest to agencja nieruchomości wykorzystująca technologię, a raczej firma technologiczna, która stopniowo zmienia oblicze rynku nieruchomości.
Jego istotą nie jest zwykły arkusz kalkulacyjny, ale zaawansowany, autorski ekosystem IT, stworzony i udoskonalony przez wewnętrzny zespół programistów. Ta przewaga zapewnia homfi i jego klientom korzyści na każdym etapie transakcji.
Sercem tego systemu jest inteligentny system CRM, który utrzymuje unikalną bazę danych aktywnych nabywców poszukujących nowych domów. Umożliwia to agentom korzystanie z inteligentnego systemu dopasowującego oferty, który dopasowuje zdefiniowane wymagania nabywców do odpowiednich nieruchomości . Rezultat? Wyszukiwanie, które gdzie indziej zazwyczaj zajmuje tygodnie, w Homfi zajmuje zaledwie kilka minut.
Prawdziwa rewolucja dokonuje się jednak z perspektywy klienta. System automatyzacji marketingu, zintegrowany z bazą danych CRM, aktywnie wysyła spersonalizowane oferty na skrzynki odbiorcze, często zanim klient zdąży je znaleźć. Cały mechanizm jest dodatkowo wspierany przez wewnętrzne contact center, które odpowiada na zapytania w trzech językach, w tym po ukraińsku, zapewniając niemal natychmiastową odpowiedź. Dzięki technologii agencja działa dla klienta 24 godziny na dobę.
Lubię wyobrażać sobie Homfi jako duży organizm, funkcjonujący jak dobrze naoliwiona maszyna. Dzięki niezawodnej technologii wspierającej nas za kulisami, jesteśmy w stanie w przemyślany sposób budować długotrwałe relacje z naszymi klientami.
Michał Drożdż, agent nieruchomości homfi i uczestnik programu „Zróbmy sobie dom”
homfi = innowacje w sektorze nieruchomości
Choć pionierstwo nie jest zazwyczaj kojarzone z branżą nieruchomości, homfi pokazuje, że istnieje przestrzeń do wytyczania nowych ścieżek. „Lekki Start” to rewolucyjna, pierwsza w Polsce oferta wynajmu bez kosztów początkowych , takich jak kaucja czy prowizja, eliminująca istotną przeszkodę dla tysięcy najemców. Agencja uruchomiła tę inicjatywę w drugim kwartale 2025 roku.
Homfi przekracza również oczekiwania. Rozszerza swoje portfolio o kompleksowe usługi wynajmu krótkoterminowego, umożliwiając właścicielom nieruchomości generowanie przychodów z najmu nawet wtedy, gdy nieruchomość jest wystawiona na sprzedaż. Ta proaktywna strategia, ukierunkowana na poszukiwanie coraz lepszych rozwiązań, przynosi nie tylko wymierne korzyści dla klientów, ale także podnosi jakość i komfort współpracy z agencją.
Homfi zawsze było postrzegane jako coś więcej niż tylko agencja nieruchomości. Dążyłem do stworzenia marki, która autentycznie pomaga klientom na rynku nieruchomości. Co ważne, wyprzedza go, wyznacza własne standardy i zmienia postrzeganie rynku nieruchomości. Obecnie dysponujemy własnymi technologiami, jednym z największych zespołów ekspertów w Polsce i działamy na skalę, o jakiej początkowo mogliśmy tylko pomarzyć. To jednak dopiero początek. Nie uznajemy granic. Wierzymy w śmiałe koncepcje, podejmowanie ryzyka i zdolność polskiej marki do wyznaczania globalnych trendów. Nasz cel jest jasny: dążymy do tego, aby doświadczenie klienta na rynku nieruchomości było lepsze, szybsze i prostsze, niż ktokolwiek mógłby sobie wyobrazić.
Adam Nowodworski, prezes homfi