W sierpniu Biedronka ponownie rozpocznie swoją coroczną kampanię, w ramach której klienci będą mogli zbierać naklejki za zakupy i wymieniać je na pluszowe zabawki reprezentujące konkretny „gang”. Chociaż nazwa tegorocznego zestawu kolekcjonerskich zabawek nie została jeszcze ujawniona, Biedronka zgłosiła już trzy potencjalne nazwy do Urzędu Patentowego. Jedna z nich prawdopodobnie stanie się tematem przewodnim tegorocznej kampanii.
/ Przemysław Terlecki / INTERIA.PL
Inicjatywa ta rozpoczęła się w 2016 roku, kiedy Biedronka wprowadziła swoją pierwszą kampanię tego typu – „Gang Świeżaków”. Z czasem pojawiły się kolejne kampanie, takie jak „Gang Kochanych”, „Gang Fajniaków”, „Gang Swojaków” i zeszłoroczny „Gang Produktów”. Kampania zbierania naklejek niezmiennie cieszy się dużym zainteresowaniem kupujących. Zbliża się kolejna edycja, a my już wiemy, jak mogłaby się nazywać.
Biedronka ma zamiar przedstawić nowy „gang”. Jak będzie się nazywał?
Jak co roku w sierpniu, Biedronka rozpocznie akcję, w ramach której klienci będą mogli zdobyć pluszaki za zbieranie naklejek. W zeszłym roku pojawił się „Gang Produktów”, a wyróżniającym się pluszakiem był Papier Pakosław, który przedstawiał rolkę papieru. Podobny trend miał miejsce w 2023 roku, kiedy to pluszowa kiełbaska Patrycja osiągnęła rekordową popularność w ramach „Gangu Mocniaków”.
Reklama
Jakiej nazwy możemy spodziewać się w tym roku dla gangu zabawek? Biedronka już zasugerowała potencjalne nazwy, rejestrując je prewencyjnie wraz z odpowiednimi domenami internetowymi w Urzędzie Patentowym. Według Wirtualnych Mediów, w dziewiątej edycji kampanii Biedronki, wśród nazw zarejestrowanych dla „gangów” znajdują się:
- Gang Moneta
- Gang Biedronki,
- Gang spożywczy.
Podejście Biedronki nie jest nowe, ponieważ sieć podążała podobnym schematem w ostatnich latach. Na przykład, przed ubiegłoroczną kampanią sierpniową, sieć zarejestrowała trzy „gangi”: Fantastyczniaki, Planeteciaki i Produkciaki. Ostatecznie wybrano ten ostatni.
Gang Producentów, Gang Świeżaków, Gang Słodyczy. Biedronka posługuje się różnymi nazwami, zachowując jednak spójne zasady.
W tym roku Biedronka po raz dziewiąty organizuje kampanię pluszowych zabawek. Choć z pewnością pojawi się nowa nazwa i nowe postacie, nie przewiduje się żadnych zmian w zasadach. Od lat pozostają one w dużej mierze niezmienne.
Naklejki przyznawane są na podstawie kwoty wydanej na zakupy w Biedronce. Zebranie określonej liczby naklejek pozwala klientom otrzymać książkę lub pluszową zabawkę. Akcja w sklepach Biedronka trwa zazwyczaj od końca sierpnia do końca listopada.
Przemysław Terlecki
wideo wymaga włączonej obsługi JavaScript w przeglądarce. Polsat News