Teraz z Lidlem porozmawiasz przez… WhatsApp. Co udostępni w komunikatorze?

Lidl Polska wprowadza nowy kanał komunikacji ze swoimi klientami za pośrednictwem platformy WhatsApp. Ten innowacyjny sposób kontaktu z Lidlem ma na celu zwiększenie komfortu i dostępności usług oferowanych przez tę sieć. O czym będzie można „rozmawiać” z Lidlem przez WhatsApp?

Zdjęcie

Teraz Z Lidlem Porozmawiasz Przez Whatsapp Co Udostpni W Komunikatorze 95738bd, NEWSFIN

Rozmowy z Lidlem teraz także przez WhatsApp /Kamil Kasprzycki/REPORTER, Canva.com / Reklama

Lidl Polska kontynuuje swoją strategię, wprowadzając nowoczesne metody komunikacji. Nowym kanałem kontaktowym z siecią będzie platforma WhatsApp, na której klienci będą mogli sprawdzać między innymi gazetki promocyjne.

Porozmawiaj z Lidlem przez WhatsApp

W ostatnich latach Lidl Polska wprowadził wiele ułatwień, które uczyniły zakupy bardziej komfortowymi dla klientów. Należą do nich elektroniczne etykiety cenowe (ESL), kasy samoobsługowe, sklep internetowy, aplikacja Lidl Plus oraz funkcja Benefit Plus. Teraz kolejnym udogodnieniem ma być możliwość komunikacji z siecią za pośrednictwem popularnego komunikatora.

Reklama

„Chcemy, aby każda interakcja z naszą marką była jak najbardziej komfortowa i dostosowana do ich oczekiwań. Dzięki nowym narzędziom komunikacyjnym, takim jak kanał na WhatsAppie, możemy jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.

Komunikacja przez WhatsApp jest rozwiązaniem, które sprawdziło się już w Niemczech, Belgii, Austrii i Czechach. W tych krajach cieszy się dużą popularnością wśród klientów Lidla.

Przez WhatsApp podejrzysz gazetki

WhatsApp ma być łatwym i szybkim sposobem na dostęp do najnowszych gazetek promocyjnych Lidla. W tym celu użytkownicy komunikatora powinni zeskanować kod QR dostępny na stronach Lidla lub kliknąć podany tam link. To powinno uruchomić aplikację WhatsApp z automatyczną wiadomością, którą należy wysłać.

Wybieramy sklep Lidl, w którym najczęściej robimy zakupy, a następnie potwierdzamy subskrypcję, klikając 'Start’. · Gotowe – od tego momentu najnowsze gazetki będą dostępne bezpośrednio na WhatsAppie” – czytamy w komunikacie Lidla.

Na chwilę obecną Lidl to sieć sklepów obecna w 31 krajach, gdzie działa około 12 tys. placówek. Ponad 900 z nich znajduje się w Polsce.

Wideo Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. „Wydarzenia”: Masowe zwolnienia w słynnej fabryce. Dramat dla regionu Polsat News

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *