Sinsay ostrzega przed fałszywymi stronami. Pudełka za 10 zł to oszustwo

Sinsay ostrzega swoich klientów przed fałszywymi stronami internetowymi, które podszywają się pod oficjalny sklep marki. Oszuści promują fikcyjną akcję i próbują wprowadzić użytkowników w błąd. Ich celem są dane osobowe oraz pieniądze.

Zdjęcie

Sinsay Ostrzega Przed Faszywymi Stronami Pudeka Za 10 Z To Oszustwo 3f36007, NEWSFIN

Sinsay ostrzega przed fałszywymi stronami /Stanislaw Bielski/REPORTER /Reporter Reklama

Oszuści promują nieprawdziwą akcję „Tajemnicza Skrzynka Sinsay” i wykorzystują brak czujności internautów, wprowadzając ich w błąd. Marka publikuje komunikat w tej sprawie.

Sinsay ostrzega swoich klientów

W oficjalnym komunikacie Sinsay apeluje o zachowanie szczególnej ostrożności podczas zakupów w internecie i przestrzega przed korzystaniem z podejrzanych witryn oferujących nieistniejące promocje:

W związku z informacjami o pojawianiu się w sieci stron podszywających się pod sklep internetowy Sinsay i promujących fałszywą akcję Tajemnicza Skrzynka Sinsay (Mystery Box), uprzejmie prosimy o zachowanie ostrożności” – można przeczytać w komunikacie publikowanym w mediach społecznościowych.

Reklama

Sinsay przypomina, że korzysta tylko z jednego autoryzowanego adresu swojego sklepu. Klienci, którzy natrafią na fałszywe witryny, są proszeni o zgłaszanie takich przypadków na adres mailowy [email protected], aby wesprzeć walkę z internetowymi oszustami.

„Prosimy nie korzystać z innych stron podszywających się pod markę Sinsay” – apeluje sieć w swoim komunikacie.

Tajemnicze skrzynki w Sinsay to oszustwo

Już w marcu br. pojawiły się pierwsze ostrzeżenia dotyczące phishingu w kontekście „Tajemniczej Skrzynki Sinsay”. Fałszywe posty namawiają do wypełnienia ankiety i odebrania „tajemniczego pudełka” za 9,99 zł.

W rzeczywistości link prowadzi do nieprawdziwej witryny, gdzie użytkownicy nieświadomie udostępniają swoje dane osobowe i informacje o kartach płatniczych, narażając się na utratę środków z konta bankowego.

Na koniec stycznia 2025 roku Grupa LPP dysponowała blisko 1,6 tys. sklepów marki Sinsay (około 500 w Polsce), co oznacza wzrost o 620 placówek w porównaniu do stycznia 2024 roku. Grupa LPP obejmuje także inne znane marki odzieżowe: Reserved, Cropp, House, Mohito.

Wideo Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. Joanna Senyszyn w „Graffiti” o składce zdrowotnej Polsat News

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *