Sieć znów stawia na polski rynek. Tym razem z inną strategią

MiniSo powraca do Polski po kilkuletniej przerwie. Globalna sieć sklepów oferujących designerskie akcesoria oraz japońskie słodycze zadebiutuje ponownie 1 sierpnia w warszawskich Złotych Tarasach. Wydarzeniu towarzyszyć będzie kampania promocyjna z atrakcyjnymi zniżkami oraz limitowanymi gadżetami kolekcjonerskimi.

Zdjęcie

Sie Znw Stawia Na Polski Rynek Tym Razem Z Inn Strategi A2bb054, NEWSFIN

MiniSo wraca na polski rynek /Jan Bielecki/East News /East News Reklama

MiniSo, dynamicznie rozwijająca się azjatycka marka lifestyle, ponownie zagości w Polsce. Jak podaje portal dlahandlu.pl, 1 sierpnia firma otworzy swój pierwszy po kilkuletniej przerwie sklep w warszawskich Złotych Tarasach. Będzie to niewielka lokalizacja o powierzchni 70 m kw., oferująca różnorodne akcesoria domowe, modowe oraz zabawki. Marka zadebiutowała w Polsce w 2018 roku, aczkolwiek po otwarciu czterech sklepów wycofała się na czas pandemii. Wówczas planowano rozwój sieci do stu placówek w ciągu dwóch lat. Teraz MiniSo wraca z nowym podejściem oraz ambitnym planem ekspansji.

Reklama

MiniSo wraca do Polski, światowa skala w liczbach

MiniSo nie jest już młodą marką z ograniczoną obecnością w wybranych krajach. Założona w 2013 roku przez japońskiego projektanta Miyake Jyunya oraz chińskiego przedsiębiorcę Ye Guofu, firma bardzo szybko zyskała międzynarodowy sukces. W 2017 roku posiadała już ponad 2600 sklepów i niemal 1,5 miliarda dolarów przychodu. Zgodnie z najnowszymi danymi przytoczonymi przez dlahandlu.pl, sieć obecnie liczy aż 7488 sklepów w ponad 110 krajach.

Portal dlahandlu.pl informuje, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy MiniSo otworzyło 858 nowych punktów. Z tego aż 241 znajduje się w Chinach kontynentalnych, gdzie działa łącznie 4275 sklepów. Sieć znacząco wzrosła także poza granicami Chin – do 3213 placówek, co oznacza wzrost rok do roku o 617 lokalizacji. Tak szybki rozwój potwierdza, że MiniSo skutecznie realizuje swoją strategię ekspansji na globalnych rynkach.

Nowa odsłona MiniSo w Polsce

Otwierany 1 sierpnia sklep MiniSo w Złotych Tarasach będzie pierwszym krokiem w nowym etapie obecności marki w Polsce. Dwa dni po otwarciu klienci będą mieli szansę uczestniczyć w wydarzeniu promocyjnym z DJ-ami i występami tanecznymi. Dodatkowo, przewidziano specjalne kupony rabatowe dla maksymalnie stu osób w ramach kampanii internetowej PLUSH ICON.

W sklepie dostępne będą między innymi winylowe pluszaki z popularnych franczyz, takich jak Myszka Miki czy Stitch. Klienci, którzy je zakupią, otrzymają kolekcjonerski paszport na pieczątki. Upoważnia on do udziału w interaktywnych aktywnościach, które będzie można wymieniać na ekskluzywne nagrody. Jeszcze we wrześniu planowane jest otwarcie drugiej, znacznie większej placówki – również w Złotych Tarasach – o powierzchni 1000 m kw.

ZdjęcieŹródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *