Złoty Laur Konsumenta dla Cemex Polska

Cemex Polska otrzymał Złoty Laur Konsumenta. Firma zajęła 1. miejsce w kategorii „Ekologiczne strategie w biznesie”. Głosujący docenili rozwijaną przez Cemex markę Vertua, obejmującą portfolio produktów niskoemisyjnych. Organizatorem konkursu jest redakcja „Stron Biznesu” i „Stron Rynku”, dodatków ukazujących się odpowiednio w Dzienniku Gazecie Prawnej i w Gazecie Wyborczej.

Laur Konsumenta to czołowy, ogólnopolski plebiscyt popularności produktów i usług prowadzony od 17 lat. 

W tegorocznej edycji wydarzenia, Cemex Polska uzyskał Złoty Laur Konsumenta. Należąca do firmy marka niskoemisyjnych betonów Vertua uzyskała najwięcej wskazań (21%) w kategorii „Ekologiczne strategie w biznesie”. 

Cemex, jako laureat plebiscytu, uzyskał prawo do oznaczania produktów Vertua godłem nagrody Laur Konsumenta 2023.

– Zależy nam na tym, by nasze produkty i usługi odpowiadały na potrzeby klientów, dlatego konsekwentnie doskonalimy ofertę Cemex. Dążąc do ograniczania naszego wpływu na środowisko, systematycznie rozwijamy m.in. produkty dla zrównoważonego budownictwa, które pozwalają na znaczącą redukcję śladu węglowego w ramach realizowanych inwestycji. Cieszymy się, że konsumenci docenili nasze starania, bo to z myślą o nich tworzymy wciąż nowe rozwiązania – mówi Piotr Karbownik, Menadżer Zespołu ds. Zarządzania Produktami w Cemex Polska.

W 2021 roku Cemex zaoferował swoim klientom pierwsze niskoemisyjne produkty Vertua. Obecnie marka  Vertua ewoluowała, bo oprócz niskoemisyjnego portfolio, klienci mogą również znaleźć rozwiązania z obszaru efektywności energetycznej, gospodarowania wodą, materiałów z recyklingu oraz betonów umożliwiających optymalizację w projektowaniu.

Wdrażanie nowoczesnych i zrównoważonych rozwiązań produktowych wpisuje się w globalną strategię Cemex pt. „Future in Action”. Jej cel to przeciwdziałanie zmianom klimatu, m.in. poprzez redukcję emisji dwutlenku węgla w zakładach produkcyjnych. 

Do 2050 roku Cemex zamierza dostarczać wszystkim klientom na świecie beton o zerowej emisji CO2 netto.

Laur Konsumenta/Klienta

Konkurs Laur Konsumenta/Klienta jest organizowany od 2004 roku. O przyznaniu nagród i wyróżnień decydują wyniki sondażu z udziałem konsumentów, realizowanego telefonicznie oraz online.

Nagrody przyznawane są produktom i usługom, które uzyskają największą liczbę głosów w danej kategorii. W każdej kategorii wyłanianych jest 3 laureatów. W zależności od uzyskanego wyniku, otrzymują oni złote, srebrne lub brązowe godło Laur Konsumenta/Klienta.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *