Firma Schüco wchodzi w nowy rok z kolejnym prestiżowym wyróżnieniem Złoty Laur Konsumenta! W ogólnopolskim sondażu internetowym w kategorii stolarka drzwiowa i okienna aż 30% respondentów wskazało ją jako najlepszą i najbardziej godną polecenia. Niezależne głosowanie przeprowadzane co roku w ponad 600 kategoriach stanowi doskonałe odzwierciedlenie aktualnych tendencji rynkowych.
Polscy odbiorcy już po raz 21. wskazywali produkty i usługi, które cieszą się największym uznaniem. Oferta produktowa i usługowa firmy Schüco w obszarze stolarki drzwiowej i okiennej otrzymała aż jedną trzecią głosów pozostawiając daleko w tyle konkurencję, co czyni ją niekwestionowanym zwycięzcą. Obiektywne badania rynkowe przeprowadzone drogą telefoniczną i na łamach wiodących ogólnopolskich portali internetowych pozwalają w wiarygodny sposób wyłonić marki cieszące się największym zaufaniem oraz rozpoznawalnością. O sukcesie firmy Schüco decyduje niezmiennie jakość oferowanych rozwiązań, a także wprowadzanie przemyślanych innowacji, które wyznaczają kierunek rozwoju branży.
Innowacyjność w każdym obszarze
Firma Schüco nie tylko aktywnie śledzi trendy w branży budowlanej, lecz także kreuje przyszłe standardy, przewidując potrzeby architektów, wykonawców i inwestorów indywidualnych. Jednym z przykładów takich rozwiązań jest unikatowy na skalę rynku system Schüco Perfect, który umożliwia realizację okien i drzwi przesuwnych z aluminium wraz z wbudowanym wyposażeniem dodatkowym w postaci parapetów, zerowego progu oraz ochrony przeciwsłonecznej i moskitiery. Prefabrykowane rozwiązanie to idealna odpowiedź m.in. na potrzeby zyskującego na popularności nowoczesnego budownictwa modułowego, w którym krótki czas montażu musi iść w parze w wysoką jakością wykonawstwa. Już niebawem system Perfect znajdzie zastosowanie także w systemach okiennych z PVC-U, co jeszcze bardziej zwiększy możliwości projektowe. Okna z PVC i aluminium marki Schüco są już od dawna znane z elastycznych opcji indywidualnego dopasowania. Na przykład hybrydowy, aluminiowo-tworzywowy system Symbiotic dostarcza niemal nieograniczonych możliwości kreowania wyglądu zewnętrznych aluminiowych powierzchni i części z PVC-U od wewnątrz. Natomiast zewnętrzne drzwi aluminiowe Schüco to synonim bezpieczeństwa i perfekcyjnego designu. Niedawno oferta produktowa w tym obszarze została uzupełniona o nowej generacji system ryglowania Schüco SafeGuard oraz czytnik linii papilarnych umieszczany w zintegrowanym pochwycie drzwi Schüco AD UP. Znakiem rozpoznawczym marki Schüco są również najlepsze pod względem technologicznym rozwiązania systemów przesuwnych, takich jak np. automatyczne drzwi Schüco LivIngSlide z PVC-U z niewidocznym napędem elektrycznym czy panoramiczny system Schüco AS PD 75.HI Performance Line, w którym udało się płynnie połączyć transparentny design z perfekcyjnymi parametrami bezpieczeństwa, izolacyjności cieplnej i wodoszczelności.
W zgodzie z gospodarką cyrkularną
Firma Schüco skupia się nie tylko na designie, oszczędności energii oraz najwyższym komforcie użytkowania produkowanych przez nią okien i drzwi, lecz także aktywnie wdraża koncepcję zamkniętego obiegu technologicznego w ramach programu Schüco Carbon Control. Aluminiowe okna i drzwi tej marki mogą być produkowane z surowca o niskim lub ultra niskim śladzie węglowym, zaś okna z PVC-U – z dodatkiem tworzywa pochodzącego z recyklingu. Już dziś profile w systemach okiennych Schüco LivIng z PVC-U mogą zawierać nawet 75% surowca wtórnego w wewnętrznym rdzeniu. Inwestorzy zainteresowani certyfikacją swojej inwestycji w programach LEED, BREEAM czy DGNB mogą również zamówić stolarkę z gwarantowaną zawartością surowca z recyklingu czy nawet pochodzenia biologicznego. W tym drugim przypadku do produkcji okien zamiast ropy naftowej stosuje się naturalny olej talowy powstający podczas wytwarzania papieru z drewna sosnowego. Ciekawym rozwiązaniem jest także zaprojektowane pod kątem jak najefektywniejszego wykorzystania materiałów okno Schüco FocusIng, które łączy niewielką głębokość zabudowy ościeżnicy i skrzydła 70/76 mm z modnym, minimalistycznym wyglądem i doskonałymi właściwościami termoizolacyjnymi. W ten sposób marka Schüco już dziś ma w swoim portfolio kompleksowe rozwiązania pozwalające spełnić unijne wymogi obniżania śladu węglowego w budynkach.
Laur Konsumenta to najbardziej rozpoznawalne, niezależne badanie popularności marek wśród klientów. W jego pierwszym, telefonicznym etapie reprezentacyjna próba co najmniej 1000 respondentów spontanicznie wskazuje produkty i rozwiązania, które ich zdaniem są najbardziej godne zaufania i polecenia. Na tej podstawie wyłanianych jest osiem najpopularniejszych marek w swoich kategoriach, na które następnie oddają głosy uczestnicy ankiety elektronicznej. Ankieta internetowa była realizowana przy wsparciu i za pośrednictwem serwisów Grupy Wyborcza.pl oraz Grupy Gazety Prawnej, co dodatkowo podnosi prestiż konkursu.
REKLAMA: REKLAMA: REKLAMA: