Program SuperDekarz zdobywcą głównej nagrody podczas gali Effective Media & Marketing Awards

Inicjatywa SuperDekarz zdobyła najwyższe wyróżnienie w prestiżowym konkursie Effective Media & Marketing Awards (EMMA) 2025, zwyciężając w kategorii Channel Excellence Award – Loyalty & Customer Experience.

Nagrody EMMA, przyznawane przez redakcję magazynu „Media Marketing Polska”, nagradzają najbardziej wpływowe i innowacyjne przedsięwzięcia marketingowe. Spośród licznych zgłoszeń od renomowanych marek z różnych sektorów, inicjatywa Braasa wyróżniła się jako jedna z najlepszych. Zaprojektowany z myślą o społeczności dekarzy, SuperDekarz został doceniony za strategiczne planowanie, skuteczność i istotną rolę w budowaniu trwałych relacji z partnerami.

BMI Polska jest dumna z wyróżnienia

„Jesteśmy niezmiernie dumni z tego wyróżnienia. Potwierdza ono, że nasze wysiłki na rzecz wspierania i angażowania dekarzy przynoszą realne rezultaty” – stwierdza Małgorzata Gotkowska, Kierownik ds. Marketingu w BMI Polska . „To osiągnięcie nie byłoby możliwe bez zaangażowania całego naszego zespołu i wsparcia naszych partnerów, w tym Pegasus Advertising Poland, którzy odegrali kluczową rolę w projekcie. Dział sprzedaży BMI oraz koordynatorzy techniczno-handlowi również wnieśli znaczący wkład. Co najważniejsze, pragniemy wyrazić wdzięczność wszystkim dekarzom zaangażowanym w program SuperDekarz – to dzięki Waszej lojalności i zaufaniu możemy świętować ten sukces!”

SuperDekarz jest kamieniem węgielnym strategii marki Braas

SuperDekarz to kompleksowa inicjatywa lojalnościowa dla firm dekarskich i od wielu lat stanowi fundamentalne wsparcie dla profesjonalistów z branży. Jej cel wykracza poza samo nagradzanie lojalności; ma ona również na celu wspieranie dekarzy w ich codziennych zadaniach poprzez zapewnienie dostępu do szkoleń i pomocy technicznej. Program aktywnie wspiera społeczność, tworząc platformę wymiany doświadczeń i rozwoju zawodowego. Dzięki starannie zaprojektowanej strukturze i ciągłym udoskonaleniom, SuperDekarz stał się punktem odniesienia w zakresie efektywnych relacji z klientami B2B.

Sukces inicjatywy SuperDekarz w BMI Poland przypisuje się kilku osobom zaangażowanym w jej wdrożenie i rozwój, nadzorującym strategię programu i całoroczne działania: Joannie Rafie, Specjalistce ds. Marketingu Handlowego; Dariuszowi Smolisowi, Menedżerowi Produktu w firmie BRAAS Sloping Roofs; oraz Annie Nowak, Starszej Specjalistce ds. Marki i Komunikacji, która wspiera dział komunikacji. W firmie Pegasus za strategię i działania odpowiadają Kacper Wanielista, Dyrektor ds. Klientów, i Przemysław Kobordo, Menedżer ds. Klientów. Dzięki wspólnym wysiłkom stały rozwój programu i jego pozycjonowanie rynkowe stały się możliwe, a ich entuzjazm, wizja i codzienne zaangażowanie odegrały kluczową rolę w zdobyciu tej prestiżowej nagrody. Aktywny udział całego zespołu sprzedaży BMI był również kluczowy dla codziennych funkcji programu, ułatwiając jego wdrożenie na każdym etapie i utrzymując bezpośrednie interakcje z dekarzami.

O konkursie Effective Media & Marketing Awards

Effective Media & Marketing Awards to branżowy konkurs, którego celem jest wyróżnienie wzorowych praktyk zgodnych z najwyższymi standardami działań marketingowych, wykorzystujących specjalistyczne narzędzia. Konkurs EMMA kładzie nacisk na wyniki, a jednocześnie wyróżnia przemyślaną strategię i skuteczną realizację. Jego celem jest wyłonienie projektów o dużym wpływie i angażujących, niezależnie od wielkości marki, agencji, budżetu czy wykorzystywanych kanałów komunikacji.

REKLAMA: REKLAMA: REKLAMA:

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *