Program SuperDekarz z Nagrodą Główną na gali Effective Media & Marketing Awards

Program SuperDekarz zdobył główną nagrodę w renomowanym konkursie Effective Media & Marketing Awards (EMMA) 2025, triumfując w kategorii Channel Excellence Award – Loyalty & Customer Experience.

Konkurs EMMA, organizowany przez redakcję magazynu „Media Marketing Polska”, nagradza najbardziej efektywne i kreatywne podejścia w marketingu. Spośród licznych zgłoszeń programów renomowanych marek z różnych sektorów, program marki Braas okazał się najlepszym. SuperDekarz, zaprojektowany z myślą o społeczności dekarskiej, został wyróżniony za swoją przemyślaną strategię, skuteczność oraz znaczący wkład w budowanie długoterminowych relacji z partnerami. 

BMI Polska dumne z nagrody

– Czujemy ogromną dumę z tej nagrody. To dowód, że nasze działania, skoncentrowane na wspieraniu i angażowaniu dekarzy, przynoszą wymierne efekty –  mówi Małgorzata Gotkowska, Marketing Manager w BMI Polska – Ten sukces nie byłby możliwy bez zaangażowania całego naszego zespołu oraz wsparcia naszych partnerów, w tym agencji Pegasus Advertising Poland, która odpowiadała za realizację projektu. Niezastąpiony wkład wnieśli także pracownicy działu sprzedaży BMI oraz koordynatorzy techniczno-handlowi. Przede wszystkim jednak, chcemy podziękować wszystkim dekarzom, którzy biorą udział w programie SuperDekarz – to dzięki Waszej lojalności i zaufaniu możemy cieszyć się tym osiągnięciem!

SuperDekarz fundamentem strategii marki Braas

SuperDekarz to kompleksowy program lojalnościowy dla firm dekarskich, który od lat stanowi podstawę wsparcia dla profesjonalistów w branży. Jego celem jest nie tylko nagradzanie lojalności, ale także wspieranie dekarzy w codziennej pracy poprzez zapewnienie dostępu do szkoleń i wsparcia technicznego. Program aktywnie rozwija społeczność, oferując platformę do wymiany doświadczeń i zawodowego rozwoju. Dzięki przemyślanej strukturze oraz ciągłemu rozwojowi SuperDekarz stał się wzorem skuteczności w budowaniu relacji z klientami B2B.

Za sukcesem programu SuperDekarz ze strony BMI Polska stoją osoby zaangażowane w jego prowadzenie i rozwój, odpowiedzialne za strategię oraz całoroczne działania programu: Joanna Rafa – Specjalistka ds. trade marketingu oraz Dariusz Smolis – Product Manager Dachy Skośne BRAAS; a także Anna Nowak – Senior Brand & Communication Specialist, która wspiera obszar komunikacji. Z ramienia agencji Pegasus za strategię i działania operacyjne odpowiadają: Kacper Wanielista, Account Director oraz Przemysław Kobordo, Account Manager. Dzięki wspólnej, zespołowej pracy udało się konsekwentnie rozwijać program i umacniać jego pozycję na rynku, a pasja, wizja oraz codzienne zaangażowanie były kluczowe dla osiągnięcia tego prestiżowego wyróżnienia. W codziennej działalności programu podstawowe znaczenie miało także aktywne zaangażowanie całego zespołu sprzedaży BMI, który wspierał jego realizację na każdym etapie, utrzymując bezpośredni kontakt z dekarzami.

O Konkursie Effective Media & Marketing Awards

Effective Media & Marketing Awards to branżowy konkurs, którego celem jest wyróżnienie najlepszych praktyk spełniających najwyższe standardy w działaniach marketingowych, w obszarze wykorzystania specjalistycznych narzędzi. W konkursie EMMA nagradza się przede wszystkim efekty, ale również zwraca się uwagę na przemyślaną strategię oraz dobrą kreację. Konkurs ma na celu wyłonienie efektywnych i interesujących projektów, niezależnie od wielkości marki, agencji, budżetu czy użytych kanałów komunikacji.

REKLAMA: REKLAMA: REKLAMA:

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *