CANDY STAWIA NA URZĄDZENIA NAJLEPSZE W SWOJEJ KLASIE

IFA, Berlin, 01.09.2023 r. – Marka Candy, po raz kolejny wybiera scenę IFA, by zaprezentować nowości produktowe, które w najbliższych miesiącach będą dostępne dla użytkowników. Inteligentne rozwiązania, włoski styl, wysoka efektywność energetyczna, a także nowoczesne funkcje i programy – to tylko nieliczne cechy nowych produktów marki Candy.

 

W obszarze Smart & Efficient Home Candy prezentuje rozwiązania, które dzięki wysokiej efektywności energetycznej, pozwolą na oszczędności, ale także zadbają o środowisko. Na stoisku na targach IFA można zobaczyć między innymi najszybszą i najbardziej przestronną na rynku zmywarkę RapidO. Będzie ona dostępna po raz pierwszy w klasie energetyczne A, gwarantując o 33,8% mniejsze zużycie niż średnia rynkowa. Urządzenie współpracuje z aplikacją hOn, w której znajdują się dodatkowe programy, wskazówki dotyczące użytkowania i konserwacji umożliwiające maksymalną wydajność zmywania i oszczędności.

Także w klasie energetycznej A swoją premierę ma lodówka Candy Fresco, która będzie dostępna również w wersji do zabudowy, w której wzbogacona zostałą o innowacyjny dystrybutor wody. Warto zwrócić uwagę na funkcję “tryb wakacyjny” dzięki której zminimalizujesz zużycie energii gdy nie ma cię w domu.

 

Na targach IFA Candy prezentuje zupełnie nową gamę piekarników zaprojektowanych z myślą o kreatywnym i inteligentnym gotowaniu. Piekarniki Candy NextCook z technologią ProActive Cook umożliwiają gotowanie różnych potraw w tym samym czasie na sześciu poziomach, unikając mieszania się zapachów. Dzięki temu oszczędzają czas i energię.

W obszarze Brilliant Solutions producent prezentuje wszystkie propozycje, które wyróżniają się wydajnością w zmniejszonych wymiarach. Zmywarka RapidO rozszerza ofertę o dwa produkty podłączone do sieci hOn: pierwsze rozwiązanie gwarantuje doskonałą wydajność przy szerokości zaledwie 45 centymetrów, drugie zaś jest przeznaczone do 8 ustawień naczyń.

O Candy Group

Candy Group jest jedną z wiodących firm w Europie na rynku małych i dużych urządzeń gospodarstwa domowego zarówno wolnostojących jak i wbudowanych. Asortyment marki wyróżnia się wysoką wydajnością i jest przyjazny środowisku. Produkty Grupy Candy są sprzedawane za pośrednictwem dwóch międzynarodowych marek, Candy i Hoover, oraz za pośrednictwem krajowych marek, takich jak Rosières (Francja) i Jinling (Chiny) o zróżnicowanych rynkach i grupach docelowych. Grupa Candy, zatrudniająca około 5 000 pracowników, posiada siedem zakładów produkcyjnych w Europie, Turcji i Chinach oraz 45 filii na całym świecie. Siedziba główna Grupy, centrum projektowe, ośrodek centralny oraz dział badań i rozwoju znajdują się w Brugherio (MB) we Włoszech.

 

 

Źródło

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *